נפתחה עונת הרחצה

נפתחה עונת הרחצה

היום נפתחה עונת הרחצה הרשמית וחופי הזהב של אשדוד ערוכים לארח את קהל המתרחצים. פעילות אינטנסיבית לשדרוג החופים ושינוי בתפישת התפעול של אגף החופים, העלו את חופי הזהב של אשדוד על מפת החופים בעולם ומעתה יפעלו כל החופים תחת תו התקן הבינלאומי ״דגל כחול״. בשבוע הבא תארח אשדוד את הטקס המרכזי של "דגל כחול" בהשתתפות נציגי עמותת אקואושן בישראל.

עונת הרחצה הגיעה והיום נפתחו חופי הזהב של אשדוד לקהל המתרחצים. 7 חופי רחצה מוכרזים פועלים באשדוד: מיעמי, לידו, אורנים, הקשתות, הנפרד, י"א והריביירה הדרומית (חוף באר שבע), ובכולם יתנוסס זו השנה השניה "דגל כחול" הקובע כי אשדוד עומדת בתקנים הבינלאומיים לחופים מוסדרים.

תו התקן הבינלאומי "דגל כחול" מוענק לחופי רחצה שעמדו בדרישות המחמירות של העמותה הבינ"ל שמשכנה בדנמרק. אשתקד, לאחר השקעות ושינויים בתפישה התפעולית של אגף החופים, הוגשו כל החופים לקבלת תו התקן היוקרתי, ולאחר שנבדקו ע"י העמותה נמצאו ראויים להכרה החשובה.

תו התקן "דגל כחול" נמדד בכל שנה מחדש ואינו מוענק לצמיתות. המשמעות היא שעל החופים לשמור על רמתם הגבוהה באופן תמידי ולמלא אחר כל דרישות העמותה שמשכנה כאמור בדנמרק. גם השנה זכתה אשדוד להכרה ברמתם המצויינת של חופיה ואפילו זכתה להערכה נוספת כשהעמותה החליטה שאת הטקס הרשמי של העמותה בישראל, היא תקיים השנה ב.. א ש ד ו ד!

אם, כל חופי הזהב של אשדוד מעוטרים ב"דגל כחול" וב-28/5/15 תיארח העיר את הטקס בחופיה. הטקס יתקיים ביום שלישי, ה-28/5/15, בשעה 17:00, בחוף הריביירה (באר שבע), ויטלו בו חלק נציגי אשדוד ונציגים אורחים. הטקס יהיה כמובן במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל העיריייה מר אילן בן עדי ויישאו בו דברים נציגי עמותת אקואושן – המייצגת בישראל את עמותת דגל כחול הבינלאומית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*