נפתחה העונה ה-4 של: ליגת כדורשת לנשים

נפתחה העונה ה-4 של: ליגת כדורשת לנשים

במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נפתחה העונה ה-4 שלליגת כדורשת לנשים באשדוד שגעון כדורשת לנשים שהחל לפני כשלוש שנים, הפך כבר מזמן לתופעה מקובלת,מוכרת ומוצלחת.

אתמול (29.11) פתח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את ליגת כדורשת בעונתה הרביעית ברציפותהטקסתחת המסר:"אשדוד מעל הרשת"- יתקיים בהיכל הספורט של בי"ס תיכון מקיף ח'. לליגה השנה נרשמו וישתתפו 22 קבוצות,(המייצגות 22 בתי ספר) וביחד מונה כ-250 שחקניות פעילות.

למרות שמשחקי הלידה יחלו רק בחודש ינואר הקרוב, נמצאות הבנותשחקניות,במשטר אימונים אינטנסיבי ובהכנות כבר מראשית חודש זה. וההתרגשות לקראת פתיחת הליגה בשיאהאשתקד זכתה בתואר האלופה קבוצת בנות בי"ס "רננים".

ראוי לציין כי לכל קבוצות המשתתפות משובץ מאמן מקצועי צמוד, המאמן את הבנות ומכין את הקבוצה למשחקי הליגה,באופן שוטף וסדיר.

אמש, נפתחה הליגה בטקס מרשים שבו נטלו חלק בנוסף לראש העיר גם: משה בוטרשויליהמשנה לראש העיר הממונה על הספורט,מיקי רוזנברג מנכ"ל רשות הספורט העירונית והסמנכ"ל,ומי שהפיק את הטכס ואחראי לתפעול הליגהבני חזקיה.

reshet

לשלב הברכות הצטרפה גם רונית ורדי,המייצגת את מועצת הליגה באשדודאלון חזן – מנהל הספורט ההישגי ברשות הספורט שהנחה את הטקס בחינניות,הזמין בין לבין,למופע אמנותי את להקת "יפעת והפיסטיקס".

לאחר המופע נערך "מצעד הקבוצות"-בראשותם של רכז הליגה מטעם הרשות ארז מלינקרולצידו הובילו 5 נציגות מועצת הליגה: רונית ורדי, מרסל אביטבול , אתי בן סימון, שרית לוגסי ,סיגל כהן

בתום מצעד הקבוצות, נערך משחק ראווה מסקרן וייחודי שבו נטלו חלק ילדי האימהות המשחקות בליגת כדורשתהילד ניר בן סימון, התכבד בהענקת כדור בחתימת כל קפטניות הקבוצות, לראש העיר ד" יחיאל לסרי.

מנכ"ל "ביג" אשדודבועז דריקס, תרם בשם הרשת את כל החולצות של כל השחקניות בליגה. ועל כך זכה להוקרת השחקניות והמארגניםליגת כדורשת לנשים באשדודהיא כבר עובדה מוכרת בנוף הספורטיבי של העיר.ובזכות!!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*