נס גדול (לא) היה פה

נס גדול (לא) היה פה

נתניהו – 41,792 (72.5%) – סער – 15,885 (27.5%) זו השורה התחתונה של הפריימריז בליכוד! בפוליטיקה כמו בפוליטיקה נהוג לומר שזוכרים רק את התוצאה, פחות חשובה הדרך, האם גם באשדוד יעבור המהלך של הריצה הנפרדת בשלום ולא יהיו לו גרורות? מסופקני.

למרות ההצהרה המתבקשת של גדעון סער בה הוא פונה לנתניהו כאילו לא קרה כלום ומעדכן אותו שיחד ימשיכו איתו הוא וחבריו לריצה נגדו יהיה מעניין לראות את המחנה האשדודי מגיב בפועל לתוצאות.

היריבות באשדוד יצאה מפרופורציות ויהיה מעניין לראות את השתלשלות העניינים וחזרתו של גבי כנפו הביתה אחרי שכונה בוגד ושמאלן ועוד לא מעט כינויים מפי פעילי ליכוד מרכזיים שהיו שבועיים לפני שותפיו לדרך.

גדעון סער בכנס באשדוד. ימים יגידו אם זה היה המהלך הפוליטי הנכון

כנפו שטס הלילה למרוקו לקחת פסק זמן אחרי סיר הלחץ של החודש האחרון יעשה שם חושבים אמיתי ויחזור עם החלטות מעשיות לכאן או לכאן, שעון החול לא מאפשר מנוחה ארוכה מדי, אוטוטו ארציות שהוא לפי ציטוטיו פחות מאמין במפץ גדול בו נתניהו זוכה להרכיב ממשלת ימין.

גבי כנפו. מעניין יהיה לראות את החזרה שלו לענייני הליכוד.

במחנה נתניהו השמחה גדולה, הניצחון הפנימי הצפוי שהתבסס בעיקר על כבודו של נתניהו ועל כבטדם העצמי להשאיר את גדעון סער מתחת ל-30%, צלח בגדול. עכשיו, לאחר הניצחון הביתי, יצאו בליכוד לקרב האמיתי על ראשות הממשלה. השאלה אם הם יוצאים מחוזקים יותר? מאוחדים יותר? תלוי את מי שואלים.

קיבלנו באשדוד את הפרומו למרות שלא מעט אומרים שבאשדוד הפריימריז בליכוד מורגשים יותר מהבחירות עצמן, ובמקרה של שינויי הגברא בסבב 2019 יש נטיה להסכים.

עכשיו יצאו שאר המפלגות מהחורים, הפוקוס חזר להיות ארצי והקרב האמיתי והמכוער סבב 003 לפנינו. מוכנים?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*