נלחמים על הפלייאוף

נלחמים על הפלייאוף

מכבי אשדוד באר טוביה הציבה לעצמה את יעד ברור העונה – פלייאוף עליון. זה אומר מקומות 1-8 כדי לא לא לסיים את העונה בתום הסיבוב השלישי אלא להמשיך ל-8 הגדולות ואולי לחזור להיכל מנורה מבטחים, ההיכל שאשדוד הכירה מקרוב העונה ונשארה עם טעם של עוד.

אין ספק כי זו השנה הטובה ביותר של המועדון, החיבור של הזרים המוצלחים יחד עם מאמן מהשורה הראשונה הציבו באשדוד רף גבוה עם תקרת זכוכית לא ברורה, ודי משתנה.

המאבק לפלייאוף לא הולך להיות פשוט, קבוצות כמו קרית גת שתתמודד הערב (שני) מול אשדוד הולכות לעשות חיים קשים במיוחד לחבורה של שרף, קרית גת שנמצאת כרגע במקום האחרון תעשה כל שביכותה (ויש לה יכולת) כדי לקחת 2 נקודות חשובות. אשדוד חייבת לבוא מרוכזת ומוכנה ולשים מאחוריה את תצוגת הנפל מהשבוע שעבר בארנה בירושלים.

ניצחון הערב ישכיח את המשחק הקודם וסטטיסטיקת הבית של אשדוד תעשה הרבה טוב אם תמשיך כמו בששת המשחקים האחרונים, ביתה של הפך מבצרה וזה יתרון משמעותי שיש לאשדוד הערב, ולמרות זאת אשדוד חייבת את הקהל שלה וטאת היכולת של גארת, סוואן, תומאס והומאן, כמובן שאף אחד לא יגיד לא ליום גדול של שולדרבראנד או יהוא אורלנד, נתון שיכול לשנות את התמונה.

ashbt17

לצביקה שרף היה קצת יותר משבוע להכין את החבורה שלו למשחק המלחמה הערב, במלחמות צביקה אמור לנצח בגלל הניסיון ובגלל שאשדוד קבוצה טובה יותר מקרית גת אבל בכדורסל כמו בכדורסל אין יותר טובים, יש יותר רוצים. אשדוד תצטרך לאכול את הפרקט אם רוצה לצאת עם 2 נקודות מהדרבי הדרומי שיתקיים הערב.

מכבי אשדוד באר טוביה נגד קרית גת
שני, היכל הקריה 19:35

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*