ניאגרה סמויה GROHE – התקנה ותיקון

ניאגרה סמויה GROHE – התקנה ותיקון

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר בתים ודירות ברחבי הארץ שבוחרים בהתקנה של ניאגרות סמויות בחדרי השירותים שלהם. לניאגרות הסמויות יתרונות רבים ומובהקים על פני הניאגרה הסטנדרטית. ממנגנון ההדחה בטכנולוגיה חדשנית, דרך המראה המודרני והאסתטי לחדר השירותים ועד האפשרות לבצע הדחה שקטה וחסכונית של המים, כל אלה בין יתרונותיה הבולטים של השיטה. עם זאת, כמו כל מנגנון, גם ניאגרות סמויות יזדקקו לתיקון מפעם לפעם ולפיכך כדאי לפנות לבעל מקצוע המתמחה בתחום. אנחנו כאן על מנת לעשות לכם סדר בין כל מה שחשוב לדעת על תיקון ניאגרה סמויה באשדוד.

איך מגלים את התקלה בניאגרה הסמויה בחדר השירותים שלנו?

השאלה הגדולה היא כיצד אנו מגלים שיש לנו תקלה בניאגרה הסמויה. לעיתים אנחנו נוכל לראות מים אשר מצטברים מתחת לאסלה בחדר השירותים כאשר מקור התקלה אינו ברור. כאשר אנחנו מגלים תקלה זו, כדאי לפנות לאנשי מקצוע המתמחים בניאגרות סמויות על מנת שאלה יוכלו לקבוע את מקור נזילת המים. זאת ועוד, יש לוודא שמדובר בנזילה שמקורה אכן מאזור האסלה ולא ממקור מים אחר בחדר המקלחת כדוגמת הכיור או האמבטיה. תיקון של ניאגרה סמויה באשדוד הוא שירות שניתן לקבל באופן אמין ומקצועי בקלות וזאת לצד מחירים שפויים.

תיקון מותאם לכל מיכל הדחה של חברת GROHE

במקרה ויש צורך בהחלפה או בתיקון של מנגנון לניאגרות של חברת GROHE (גרואה), ישנם מספר מנגנונים ודגמים שונים של החברה. בין אם מדובר במנגנון בעל צינורית אחת או בעל שתי צינוריות, בעל בסיס רחב או בעל בסיס דק, מנגנון מהדור החדר או מהדגם הישן, חשוב להכיר שישנם חברות בשוק המתמחות בטיפול מתאים לתקלות אלו. יחד עם זאת, חשוב לדעת ולהבין שבמקרה ויש צורך בתיקון של הניאגרה הסמויה, ניתן לבצע תיקון זה ללא צורך בשבירה של קירות או בגרימת נזק כלשהו לקרמיקה בחדר האמבטיה או בחדר השירותים.

בהינתן וישנה בעיה בניאגרה הסמויה שלכם, חשוב להיזהר מלעבוד למול בעלי מקצוע אשר אינם מכירים ומומחים בטכנולוגיה של הניאגרה הסמויה של GROHE. חברות כאלה ובעלי מקצוע אשר אינם מתמחים במנגנונים אלה, בנוסף לכך שאין ברשותם ציוד או הכרה בעבודה בשיטות עבודה מתאימות, עלולים להוביל לפגיעה בקרמיקה או לשבירה של הקירות בעת תיקון הניאגרה. על כן, אם וכאשר אתם זקוקים לתיקון בניאגרה בסמויה שלכם מדגם של GROHE, חשוב לפנות לבעל מקצוע אשר בוודאות מכיר את העבודה המתאימה.

כיצד נקבע המחיר עבור שירות תיקון הניאגרה הסמויה ?

טווח המחירים עבור שירות תיקון ניאגרה סמויה באזור אשדוד ובכל רחבי הארץ הינו יחסית רחב ותלוי בתקלה עצמה. לצד תקלות שכיחות ופשוטות כדוגמת נזילה ממיכל ההדחה או מהאסלה עצמה, ישנן לעיתים גם בעיות מורכבות אף יותר אשר מצריכות מספר שעות של עבודה מצד בעל המקצוע. על כן, רצוי לקבל אומדן של מחיר השירות מבעל המקצוע ואומדן של מספר שעות העבודה שיתבצעו בביתכם. אומדן שיינתן מראש לעבודה יוכל להבטיח לכם שאתם עובדים מול אנשים מקצוע אמינים שיודעים לכמת את עבודתם.

כפי שהצגנו בפניכם, חשוב להבין שאין מה לפחד מתיקון ניאגרה סמויה בחדר השירותים או בחדר האמבטיה שלכם כאשר פונים לבעל המקצוע הנכון. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לפנות לחברה אמינה, מקצועית ובעלת וותק וניסיון בתחום תיקוני מכלי הדחה סמויים. השירות האדיב לצד הליווי המקצועי של אנשי המקצוע בחברה יוכלו להבטיח לכם שתיקון הניאגרה הסמויה שלכם ייעשה בצורה הטובה והאמינה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*