מתנות ליולדות שמרגשות כל אישה לאחר הלידה

מתנות ליולדות שמרגשות כל אישה לאחר הלידה

אם יש מתנות שכדאי להעניק מכל הלב, תהיינה אלה בוודאי מתנות ליולדות. יש סטנדרט די מחמיר בבחירה של מתנה שכזו, במיוחד אם מחפשים את המתנה המושלמת: מתנה שתהיה מקורית וייחודית, שימושית ובטוחה לשימוש באותה מידה. מתנה שאי אפשר שלא להתרגש ממנה.

אליסיום מציעה עבורכם מתנות לידה מהסוג הזה בדיוק, שיכולות להיות הבחירה הנכונה מאלף ואחת סיבות. ככה זה כשמציעים לתינוקות ולאמהות עולם שלם של בריאות.

עסק שנולד מתוך שליחות

מאחורי אליסיום עומדים נטע ותומר, שהם זוג הורים לשני ילדים: בן ומאיה. אלא שהחזון שלהם התחיל עוד לפני שהם הפכו להורים. במהלך שיטוט באינטרנט, הם נתקלו במחקר שזיעזע אותם. מחקר שהראה שהרוב המוחלט של מקרי סרטן (כ-90%) מתרחשים במהלך החיים עצמם, לעיתים כתוצאה מאורח החיים, בעוד שרק מיעוט (כ-10%) מקורם בתורשה עליה אין לאדם שליטה. במילים אחרות: גם המחלות החמורות ביותר הן ברוב המוחלט של המקרים לא גזירה משמיים. עם אורח חיים נכון, וגם שימוש במוצרים בריאים, אפשר להקטין משמעותית את הסיכונים.

הם התחילו לבחון את המוצרים הנפוצים בהם הם משתמשים, כמו מרבית האוכלוסיה, והבחינו שיש מודעות נמוכה מאוד לחשיבותם של מוצרים בריאים – בעיקר בכל הנוגע לקטגוריית מוצרי האמהות בכלל ומוצרי התינוקות בפרט. הם החלו לבצע את השינוי בבית שלהם, עם בחינה בזכוכית מגדלת של כל פריט הנכנס לביתם, ובהמשך החליטו על הקמת עסק שיציע שינוי רחב יותר באוכלוסיית ההורים. זאת כחלק מיישור קו עם טרנד הטיפוח הטבעי והמוצרים הטבעיים כמכלול, שכבש בשנים האחרונות את העולם בסערה.

כך נוצר "עולם בריא לתינוקות"

נטע ותומר החלו לפני מספר שנים לפתח מוצרי בריאות, טיפוח והיגיינה לתינוקות עם "טוויסט" גדול: מוצרים אלו הם בריאים, איכותיים ומפנקים יותר מכל מוצר אחר בתחום. הם החלו להרכיב לחנות קטלוג, עם פיתוח של מוצרים ידידותיים לסביבה ולאדם, הכוללים רכיבים מובחרים על טהרת המזון הטבעי דוגמת שמנים אורגניים, תמציות ריח (ללא אלרגנים) ותמציות צמח טבעיות.

המוצרים מיוצרים בישראל ומחזיקים באישורים הנדרשים בישראל ובארצות הברית – לרבות אישור משרד הבריאות. הם עברו בהצלחה את מבדקי SA המעידים על בטיחות מלאה לשימוש בקרב תינוקות וילדים.

מגוון רחב של מתנות

עיון ברשימת מתנות ליולדות המוצגת באתר של אליסיום מאפשר לראות שיש כאן איכות לצד כמות. קטלוג המתנות של החברה כולל בתוכו מוצרי היגיינה, מוצרי טיפוח, שמנים, מוצרי חיטוי, בגדים, אקססוריז לתינוק, מנשמי בדים ועוד. תוכלו למצוא כאן גם חבילות יולדות מהודרות, איכותיות ובריאות, הכוללות כמה ממוצרי הדגל של אליסיום מאורגנים בקפידה, המגיעים בתור קופסת אליסיום מהודרת המהווה חלק בלתי נפרד מהמתנה.

המוצרים של אליסיום הן כל מה שחלמתם עליו, ומתנה שכל יולדת תקבל בשמחה: כי מי לא רוצה לה ולבייבי שלה את הטוב והבטוח ביותר? כדי להפוך לכם את החיים לפשוטים אפילו יותר, ניתן לבצע את ההזמנה דרך האתר ולקבל משלוח עד לבית היולדת, ללא תשלום.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*