מתכננים להחליף את המטבח הישן?

מתכננים להחליף את המטבח הישן?

הכירו את המטבח הלבן.

סביבת המטבח הביתי היא ללא ספק אחד מחללי המגורים המרכזיים בכל סביבת מגורים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לתכנונו ועיצובו של מטבח המותאם לצרכי השימוש היומיומיים שלכם בו. כאשר ניגשים להחלפת המטבח הישן, עומדות לרשותכם מספר חלופות להתקנת מטבחים חדשים המותאמים לסגנון העיצובי המועדף עליכם ולצרכי השימוש היומיומיים שלכם מסביבת המטבח.

חלופות אלו כוללות בין היתר מטבחים לבנים המשדרים יוקרה ואלגנטית, כאשר מטבחים על בסיס הגוון הלבן, מוצעים לכם בכל סגנון עיצובי של מטבחים, לרבות, מטבח כפרי לבן, מטבח רטרו בצבע לבן, מטבח מודרני בצבע לבן ועוד.

מטבח לבן – כל היתרונות

כאשר מדברים על מטבח לבן מדברים למעשה על מטבחים בהם הצבע הדומיננטי הוא על בסיס הגוון הלבן, לרבות, מטבחים בצבעי שמנת או בז' בהיר. המטבחים הלבנים (בכל סגנון עיצובי המועדף עליכם), מאפשרים לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים הכוללים בין היתר:

  • מטבח לבן מייצר אווירה יוקרתית בסביבת המגורים בכלל ובחלל המטבח בפרט ומאפשר לכם ליהנות ממראה יוקרתי הנשמר לאורך זמן.
  • מטבח לבן מאפשר לכם ליצור "משחק" של ניגודי צבעים באמצעות שילוב של אביזרי מטבח שונים בצבעים ניגודיים, לרבות, הצבת משטח שיש בצבע אדום, התקנת מוצרי פרזול לארונות המטבח הלבן בצבע שחור, התקנה של אריחי חיפוי צבעוניים וכדומה.
  • מטבח לבן, מעבר לעובדה שהוא משדר יוקרה מתאפיין גם במראה "נקי" ומינימליסטי המותאם לסביבת המגורים המודרנית.
  • מטבח לבן משתלב כיום בכל סגנון עיצובי של מטבחים והדבר מאפשר לכם ליהנות ממטבחים לבנים המותאמים לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר בסביבת המטבח.

תכנון מטבחים לבנים – מה חשוב לדעת?

בדומה לכל הליך תכנון אחר של מטבחים, גם תכנונם של מטבחים לבנים, מחייב אתכם להתייחס למידות השטח העומדות לרשותכם, צרכי השימוש היומיומיים ו/או התקופתיים שלכם בסביבת המטבח, היקף פתרונות האחסון הנחוצים לכם בסביבת המטבח והאווירה העיצובית הכללית אותה אתם מעוניינים לייצר בסביבת המטבח. לפיכך, תכנונם של מטבחים לבנים אינו שונה מהליך תכנונם של מטבחים בגוון אחר, כאשר ההתייחסות לגוון הלבן באה לידי ביטוי בבחירת הצבעים המשלימים המופיעים בשטח וסביבת המטבח.

לסיכום, מטבחים לבנים הם למעשה הגדרה לכל סוגי המטבחים המגיעים על בסיס הגוון הלבן, כאשר ניתן לייצר מטבחים כפריים לבנים, מטבחים רומנטיים לבנים, מטבחים מודרניים לבנים ומטבחי זכוכית המשלבים בתוכם אלמנטים דקורטיביים בגוון לבן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*