מתי תצטרכו את שירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה?

מתי תצטרכו את שירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה?

זה יכול לקרות לכל אחד, בשלב מסוים הוא מרגיש כי המעסיק  או אפילו חברת הביטוח מחסירים ממנו את התנאים המגיעים לו על פי חוק. מה עושים במצב הזה? בדיוק כאן חשוב לבחון בחירת עו"ד דיני עבודה שיידע ויוכל לתת לכם מענה במידה ואתם נתקלים בקשיים לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

עורך דין בתחומי אובדן כושר עבודה יכול להשיג עבורכם את מה שאתם זכאים לו לרבות פיצוי מטעם חברות הביטוח המערימות לא פעם אין ספור קשיים. כאמור יש מקרים בהם התערבותו של עורך דין בתחום בלתי נמנעת

מהם שיעורי הפיצוי המגיעים לכם? כיצד מחשבים את הפיצויים ביחס ליכולת העבודה שלכם? הנה כל המידע שאתם צריכים לפני שאתם עוברים לשלב ומנסים לדרוש את המגיע לכם על פי חוק.

עורך דין אובדן כושר עבודה עוזר לכם להשיג את זכויותיכם

עובדים שמצבם הבריאותי ימנע מהם עבודה והתנהלות כמו בעבר עקב מחלה או תאונה יידרשו את המגיע להם אבל לא תמיד יצליחו להתמודד אל מול טיעוני חברת הביטוח בפרט אם הם מגיעים ללא מייצג כמו עורך דין אובדן כושר עבודה.

העובדים ינסו ויעשו את כל המאמצים להגיש בקשת תגמולים בגין אובדן כושר עבודה באמצעות חברת הביטוח, לעיתים יקבלו את המגיע להם אבל בחלק מהמקרים יתקלו בסירוב הנובע מחוסר ידע לרבות הגשת מסמכים שאיננה תקינה.

אז מה צריך לעשות? על מנת שיהיה ניתן לספק למבוטחים את המגיע להם על פי חוק הם מחויבים להגיש תביעה נכונה וזה לא כולל רק מסמכים אלא גם ייצוג נכון שיטען ויוכיח יחד אתם כי הם אכן זכאים לתגמולים בגין אובדן חלקי או מלא של עבודה.

כפי שהבנתם, על מנת שמבוטחים יקבלו את המגיע להם חובת ההוכחה חלה עליהם ולכן אין מנוס, כבר בשלבים המוקדמים הם מחויבים לאתר עורך דין אובדן כושר עבודה אשר ילווה אותם מתחילת התהליך, הגשת התביעה והוכחה כי העובדים אינם בעלי מסוגלים לפעול במקצועם על פי הגדרת הפוליסה.

איפה מוצאים עו"ד אובדן כושר עבודה?

המון מבוטחים מעידים על שחיקה בעבודתם, שחיקה שמקורה במחלה ולא בהכרח בתאונה וכאן לא תמיד חברת הביטוח תאתר לדרישת ההכרה בפיצוי וההכרה שבאובדן כושר העבודה לגביו. וכך, יש חברות ביטוח שיכולות להיטיב עם מבוטח ויש כאלו המקשות ודווקא משום שהדבר כך חשוב ביותר שלא לגשת ולעבור את התהליך המשפטי לבד.

בסיכום דבר אלו הן חלק מהסיבות המשמעותיות ביותר לייצוג של עורך דין עם ידיעות ספציפיות בתחום דיני/ אובדן כושר עבודה. כמו כן, במעמד ניסיונו והתיקים שטיפל יוכל עורך דין מיומן בתחום לייעץ אודות חברת הביטוח ורמת הקושי הצפויה בדרך להשגת הזכאות לפיצוי המגיע על פי חוק.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*