מתי צריך להזמין חברת ניקיון משרדים

מתי צריך להזמין חברת ניקיון משרדים

תארו לעצמכם שאתם בעיצומו של יום עבודה במשרד, ומתחשק לכם לשתות עוד כוס קפה. אתם רוצים לזרוק את כוס הנייר הישנה שלכם לפח, אך מגלים שכל הפחים במשרד עולים על גדותיהם. אתם ניגשים למטבחון המשרדי רק כדי לגלות שהשיש דביק ומלוכלך ושנמלים מטיילות להן באין מפריע ברחבי המטבחון. משאיבדתם את החשק לקפה, אתם הולכים לשירותים, ולא מופתעים לגלות ששוב אין נייר ושוב לא ניקו את תאי השירותים.

אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שאין לכם חברת ניקיון משרדים, או לחלופין שחברת הניקיון שמנקה את משרדכם לא עושה עבודה מוצלחת במיוחד. כך או כך, המשמעות היא שעליכם לבחור חברת ניקיון משרדים חדשה.

אך איך ניגשים למלאכה? איך בוחרים חברת ניקיון משרדים ומבטיחים שהיא אכן תענה על כל הדרישות והצרכים שלכם? כל התשובות במאמר הבא.

בוחרים חברת ניקיון משרדים

בחירת חברת ניקיון משרדים היא אינה החלטה כה פשוטה, כפי שאולי חלקכם חושבים. אף על פי ששירותי הניקיון אינם מהווים מרכיב מרכזי וחשוב בפעילות המשרד, הם בהחלט חיוניים לעבודה הסדירה בו ומשפיעים רבות על הצלחתו העסקית. לכן, חשוב מאוד לא לזלזל בהחלטה, ולהשקיע בה את מלוא הזמן והמשאבים.

בניגוד למקובל לחשוב, שירותי ניקיון אינם מקשה אחת ולא כל חברת ניקיון משרדים יכולה לעמוד בדרישות ובצורכי הניקיון של כל משרד. לכן, בחירת חברת ניקיון משרדים לא צריכה להיעשות אך ורק בהסתמך על הצעת המחיר, וכשבוחרים חברת ניקיון משרדים חשוב לקחת בחשבון שיקולים רבים נוספים מלבד עלות שירותי הניקיון.

שיקולים "נקיים" לבחירת חברת ניקיון משרדים

כדי להבטיח שחברת הניקיון שתבחרו אכן תבצע את המוטל עליה ותעניק לכם את התמורה המלאה לכספכם, עליכם להקפיד ולבחור אותה בהתאם לשיקולים הבאים:

  • אל תתפשרו על חברה שאינה מתמחה בניקיון משרדים. לא כל חברת ניקיון משרדים מבינה ויודעת כיצד לענות על צורכי הניקיון הייחודיים של משרדים.
  • מומלץ גם לבדוק את ניסיונה המקצועי של חברת הניקיון, ולבחור בחברה שכבר ניקתה בעבר משרדים בסדר גודל הדומה למשרד שלכם.
  • עוד בטרם תפנו לחברת הניקיון בבקשה להצעת מחיר, רשמו לעצמכם את כל המטלות הנדרשות לניקוי המשרד שלכם ואת התדירות הנדרשת לכל אחת מהן, כמו למשל: ריקון פחי אשפה – פעם אחת ביום: בסוף כל יום עבודה; ניקיון תאי שירותים – שלוש פעמים ביום: בוקר, צהריים ועם סיום יום העבודה וכו'. לכשתפנו לחברת ניקיון משרדים, ודאו שהיא אכן מסוגלת לעמוד בדרישותיכם הייחודיות, הן מבחינת כוח אדם והן מבחינת חומרי ניקוי, ציוד וכלים.
  • ודאו שחברת הניקיון מספקת לכם לא רק עובדי ניקיון, אלא גם מפקח מטעמה, שייפקח על עבודתם ושאליו תפנו כל בקשה, טענה או מענה.
  • ודאו שחברת הניקיון עורכת בדיקות רקע על כל העובדים שהיא מעסיקה, כדי להימנע מהעסקת עובדם בעלי רקע פלילי שיכולים לגנוב מהחברה, להדליף מידע פנימי שאליו נחשפו במהלך עבודתם וכו'.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*