מתי בפעם האחרונה שתיתם בירה והקריאו לכם שיר?

מתי בפעם האחרונה שתיתם בירה והקריאו לכם שיר?

פסטיבל "אשדודהשירה" ה- 1 שיתקיים בתאריכים 20-26/11 במספר מוקדים בעיר הוא ההזדמנות הרשמית הראשונה לכל מי שחוטא למגירה וכותב/ת שירים, סיפורים קצרים או אפילו מחזות יוכלו לנצל את הפסטיבל לטובת חשיפה ראשונית ואולי מכאן לפריצה הגדולה. שני פאבים מקומיים- הפאב החברתי "זה" ופאב ה"זרם" זרמו עם העניין והעניקו ערבי במה פתוחה להקראת שירה מפי משוררים צעירים: כאלה שכותבים למגירה.

אל המשכן לאמנויות הבמה באשדוד הגיעו כדי לסגור את הפינות האחרונות לקראת ערבי הקראת השירה בפאבים מר מוטי מלכא – יו"ר הנהלת פסטיבל ״אשדודהשירה״, פרופ' סמי שלום שטרית – המנהל האמנותי של הפסטיבל, נאור ביטון, יועץ ראש העיר לענייני ממשל וקהילה שגם יזם את שיתוף הפעולה, אדם שוקרון מבעלי פאב "הזה" ומישל שריקי מנהל פאב "הזרם".

בפאב ה"זרם" תוכלו ליהנות מתפריט זרם – קהילה כמו בכל אירוע קהילתי יוצג תפריט מיוחד וסופר מוזל עם בירה בעלות של 18 ₪ בלבד ועוד.

בפאב "הזה" – כמידי יום רביעי, בירה ללא תחתית ואכול כפי יכולתך גם בערב האירוע.

מוטי מלכא, מנכ"ל הפסטיבל והמשכן לאמנויות הבמה אמר: "אי אפשר להתעלם מהתרבות שבעלי הברים "זה" ו"הזרם" יוצרים בעיר- בין אם יצירה של ערבים מיוחדים לקהילה, מופעי מוזיקה, סטנד אפ ואחרים. שילובם כחלק מהעשייה התרבותית מתבקש שכן הם מהווים את הדור הבא של התרבות בעיר אשדוד".

נאור ביטון, יועץ ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי לענייני ממשל וקהילה: "שמחתי ליצור את החיבור בין ה״זה״ ו-״הזרם״ לבין פסטיבל "אשדודשירה", יחד עם מנכ״ל הפסטיבל מוטי מלכא והמנהל האמנותי פרופ׳ סמי שלום שטרית. שיתוף הפעולה הוא חלק חשוב מתפיסת התרבות שמקדם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי – תרבות עירונית עשירה ומגוונת לצד תרבות בילוי ופנאי משגשגת של עסקים פרטיים. צעירי אשדוד יוכלו כעת ליהנות מאירועי הפסטיבל ישירות במקומות הבילוי בעיר. נמשיך לקדם שיתופי הפעולה שיפתחו את חיי התרבות, הבילוי וחיי הלילה באשדוד".

איך משתתפים? ישנם שני "איוונטים" ברשת החברתית פייסבוק דרכם ניתן לפנות למשוררת מיכל זוהר שתנהל את הערב בפאב "הזרם" ביום שני, 21.11.16 החל מהשעה 22.30 או לחן בוקר שתנהל את הערב בפאב "הזה" ביום רביעי, 23.11.16 בשעה 22.30 ולהירשם מראש.

כולם מוזמנים לעלות לבמה להקריא שירים, לדקלם חרוזים, לראפרפ או לשאת נאום לאומה בשישים שניות. כל מי שיגיע לאחד מערבי המיקרופון הפתוח בברים ויציג כרטיס שרכש לאחד מהמופעים האחרים שיתקיימו בפסטיבל (מגיל 18 ומעלה) יקבל בירה ראשונה בהנחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*