אשדודים מוזמנים למסיבת הגיוס הגדולה בישראל

אשדודים מוזמנים למסיבת הגיוס הגדולה בישראל

מועדון "יותר" של האגודה למען החייל מציג: מתגייסי אשדוד מוזמנים למסיבת המתגייסים הגדולה ביותר בישראל עם הדג נחש, התקווה 6, רותם כהן, יובל דיין ואיתי לוי.

אירוע הצדעה חינם למתגייסי אשדוד ייערך ביום רביעי, ה- 1.7.2015 החל מהשעה 17:00 בפארק גני יהושע בתל אביב

דקה אחרי שיוצאים מהבגרות האחרונה ורגע לפני שעולים על מדים, המתגייסים החדשים לצה"ל מוזמנים למסיבת הגיוס הגדולה ביותר – פסטיבל "יותר". הפסטיבל שמתקיים זו השנה ה-11 על ידי מועדון "יותר" – מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל, המזמין את המתגייסים הטריים, לשירותי הביטחון השונים, לאירוע שכל כולו מוזיקה טובה, אוירה רעננה וצעירה, מתחמי הפנינג אינטראקטיביים ועוד, וכל זה ללא עלות.

במקום תיפתח לשכת גיוס של בקו"ם (מיטב) עם כ- 100 עמדות מחשב מאוישות. המתגייסים יוכלו לקבל במקום מידע אישי על שיבוצם בצה"ל, להגיש בקשות מיוחדות, ואף לבקש שינוי שיבוץ ולקבל תשובות מיידיות.

בפארק ייערך הפנינג ענק עם מתחמי אטרקציות ייחודיים וכן מייצג חילות ייחודי של 25 חילות בצה"ל עם מידע חיוני על השירות הצבאי והתפקידים השונים ונציגי הסברה שיענו על שאלות הנוגעות לגיוס.

האירוע מיועד לכל המתגייסים מ- 7/2015  עד 5/2016 , הכניסה חינם בהצגת ההזמנה שנשלחה בדואר או תעודת זהות משנתון 97-98

מטרת האירוע, שנערך ללא כוונת רווח, הינה להצדיע למתגייסים החדשים לצה"ל, ולחזק את המוטיבציה לשירות משמעותי.

במסגרת הפסטיבל יוכלו הצעירים ליהנות מהופעות של ההרכבים והזמרים המובילים בסצנת המוסיקה הישראלית, ביניהם: הדג נחש, התקווה 6, הזמר רותם כהן והזמר העולה, איתי לוי. הערב כולו יתקיים בהנחיית כוכבי הנוער המוכרים והאהובים עמית יגור ("השמינייה"), יואב רוטמן ("מועדון החנונים") וגפן ברקאי ("יומני החופש הגדול") ועם הופעה סוחפת של יובל דיין ("דה וויס"), המשרתים גם הם בימים אלה בשירות סדיר בצה"ל.

קבלת קהל בלשכת הגיוס במקום

במסגרת שיתוף פעולה עם מיטב (בקו"ם) תוקם במקום לשכת גיוס לכל דבר, ובה כ-  100 עמדות מחשב און-ליין. המתגייסים יוכלו לקבל במקום מידע אישי, להגיש בקשות מיוחדות, לקבל הסבר על המיונים לקורסים, מסלול העתודה , המיונים לסיירות וליחידות העילית, מסלולי שירות מיוחדים ויום הגיוס. ניתן גם להגיש בקשות שינוי שיבוץ ולקבל החלטות במקום.

כמו כן, במקום יהיה מיצג של 25 חילות צה"ל: בני הנוער במקום יפגשו עשרות חיילים המשרתים כעת ביחידות ספציפיות, ויוכלו להתרשם באופן ישיר מניסיונם ומחוויית השירות שלהם. בשטח יהיה גם מתחם של תצוגת כלים ממגוון החילות.

מתחמים חווייתיים וצ'ופרים

בפארק הענק ייבנה במיוחד מתחם הפנינג ענק הכולל אטרקציות וחלוקת מתנות.

בין היתר, יוקם מתחם לבטיחות בדרכים מטעם עיריית תל אביב והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הכולל סימולטורים מיוחדים שיובאו למקום.

במקום יהיה גם מתחם אוכל ושתייה ויריד מכירות במחירים מיוחדים.

השנה הוזמנו לפסטיבל  המתגייסים העתידיים במחזורי יולי 2015 עד מאי 2016 מכל רחבי הארץ, אשר יוכלו להיכנס חינם עם הצגת ההזמנה שקיבלו בדואר או תעודת זהות משנתון 97-98.

"האגודה למען החייל מחבקת את המתגייסים והמתגייסות כבר מעכשיו, ולאורך כל שירותם בצה"ל. בחירתם לתרום למדינה אינה מובנת מאליה, ועל כך אנו מצדיעים להם בפסטיבל" אומר אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל.

אשר אזולאי, מנהל מועדון "יותר": מועדון "יותר" מקדם בברכה את המתגייסים החדשים לצה"ל. אנו במועדון פועלים על מנת להשיג עבור החיילים הנחות והטבות ברשתות המובילות בישראל, אשר חוסכות להם כסף רב. כל מה שצריך לעשות הוא לבקש בבנק להנפיק כרטיס אשראי עם סמל המועדון"

מועדון "יותר"- מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל, הינו מועדון הצרכנות היחיד לחיילי החובה.

החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום, וחבר במועדון הינו חייל בשירות חובה המחזיק כרטיס אשראי עם סמל המועדון (ניתן להנפקה בכל בנק). הכרטיס מקנה הנחות והטבות בעשרות רשתות בתחומים שונים: צרכנות, תרבות הפנאי, רווחה, לימודים וסלולר. באמצעות השימוש בכרטיס חוסכים החיילים כסף רב, ומקבלים מוצרים ושירותים רבים בהנחה מיוחדת.

לפרטים על האירוע : www.yoter.co.il

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*