משרד הבריאות גילה כשלים קשים בסניף ״טרם״ אשדוד

משרד הבריאות גילה כשלים קשים בסניף ״טרם״ אשדוד

רבים מתושבי אשדוד, כ-70,000 בשנה שמחו על פתיחת סניף רפואת חירום נוסף בעיר שמנע עומס על הסניף היחיד שהיה ״ביקורופא״ לפניו באשדוד.

לאחרונה דווח ע״י משרד הבריאות על כשלים חמורים בסניף ״טרם״ באשדוד ביקורת של משרד הבריאות שנערכה בדרום גילתה כי בצוות הסיעודי של הסניף מועסקים סטודנטים לרפואה ולסיעוד ופרמדיקים, וזאת בניגוד להוראות משרד הבריאות .

האם קיימת אפשרות ש-70,000מתושבי אשדוד שהגיעו לסניף ״טרם״ כדי לקבל שירותים רפואיים  קיבלו טיפול מצוות הרפואי וצוות סיעודי שלא הוכרו, אושרו והוסמכו לכך ע״י משרד הבריאות כפי שמחייב החוק?

הם באופן קבוע מבצעים פעולות של בדיקות, אבחון, טיפול, מתן תרופות ועירויים ובדיקות דם? על פי ממצאי חקירה ובקרה פנימית חמורים במיוחד של משרד הבריאות, מתברר שהתופעה המדאיגה הזו קורית במוקד הרפואי "טרם אשדוד", שבו מטופלים בשנה כ־70 אלף בני אדם מדרום הארץ, חברי כל ארבע קופות החולים. ממצאי החקירה, שנחשפים כאן לראשונה, הוגדרו על ידי משרד הבריאות עצמו כ"דורשים תיקון לאלתר"

"טרם" הגיבו: "הדו"ח מגוחך ואבסורדי. מדובר בסניף מצטיין"

האם ייתכן שלמרות כל זאת, הם באופן קבוע מבצעים פעולות של בדיקות, אבחון, טיפול, מתן תרופות ועירויים ובדיקות דם? על פי ממצאי חקירה ובקרה פנימית חמורים במיוחד של משרד הבריאות, מתברר שהתופעה המדאיגה הזו קורית במוקד הרפואי "טרם אשדוד", שבו מטופלים בשנה כ־70 אלף בני אדם מדרום הארץ, חברי כל ארבע קופות החולים. ממצאי החקירה, שנחשפים כאן לראשונה, הוגדרו על ידי משרד הבריאות עצמו כ"דורשים תיקון לאלתר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*