מרכזיות לעסקים – שאלות ותשובות

מרכזיות לעסקים – שאלות ותשובות

החלטתם על רכישת מרכזיה לעסק? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולהכיר את המרכזיות החדשות שיש בשוק. מדובר על מרכזיות IP והן כאן על מנת להחליף את המרכזיות הוותיקות המבוססות על תשתיות פיזיות. באמצעות שימוש במרכזיות IP, תוכלו לשפר משמעותית את תהליכי הניהול בעסק וגם את ההתנהלות שלכם מול הלקוחות והספקים.
אז מהם מרכזיות לעסקים ובפרט מרכזיות IP? ריכזנו עבורכם מקבץ של שאלות ותשובות.

מה זה מרכזיות IP?

מרכזיות המבוססות על רשת האינטרנט. הן פועלות באמצעות טכנולוגיה הנקראת Voice Over IP.

לאיזה עסקים מתאימות מרכזיות IP?

המרכזיות מתאימות לכל עסק וארגון, קטן או גדול. כמובן שיש להן גם התאמה מיטבית עבור עסקים שהפעילות שלהם לא מרוכזת רק במקום אחד, אלא במספר מקומות וזאת באמצעות שימוש בשלוחות או סניפים הנמצאים במיקומים שונים.

איזה יתרונות יש למרכזיות IP?

מגוון גדול של יתרונות בהם: התקנה מהירה וקלה, עלויות שימוש נמוכות, שיחות לחו"ל בחינם או בתשלום מזערי, גיבוי של כל התכנים וההקלטות, אבטחה ברמה גבוהה, מערכת ידידותית לכל משתמש וכזו שלא מצריכה ניסיון קודם, חיבור לכלים ושירותים נוספים ועוד.

מהם המודולים והתכונות של מרכזיות IP?

כאן נציין שניתן לבנות מודולים בהתאמה אישית על פי צרכי העסק שלכם. להלן חלק מהתכונות:

ניהול חכם של תורים, שליחת פקסים ופקס למייל, ניהול חכם של שיחות, ניהול לוחות זמנים, ניהול חכם של תורים, תיעוד והקלטת שיחות, ניהול נציגים במוקד טלפוני, חיוג בקליק, חיבור שלוחות מרוחקות, מעגלי המתנה, התממשקות לתוכנות קשרי לקוחות, ממשק API (המאפשר הוספה של אנשי קשר לספר טלפונים, הזנת מספר טלפון לחזרה, משיכת הקלטת שיחות ועוד).

האם ניתן לחבר מרכזיות IP לכל אמצעי תקשורת?

אפשר לחבר בקלות את כל סוגי המכשירים בהם, טלפונים סלולריים, מכשירי טלפון מתקדמים, מחשבים ניידים ושולחניים, טאבלטים וכו'.

האם מרכזיות IP הן חסכוניות?

התשובה היא חד משמעית – כן. הן חסכוניות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. ההתקנה של מרכזיות IP לא דורשת תשתיות מיוחדות. אפשר לעבור למרכזיות IP בקלות ובלי לפגוע בפעילות של העסק. התשלום נעשה בהתאם לרמת השימוש.

כמה זה עולה?

אין כאן תשובה חד משמעית, שכן העניין מורכב. טווח המחירים יכול להשתנות בהתאם לדגם של המרכזייה ולתכונות שהיא מציעה. אפשר לומר שהמחירים מתחילים מכמה אלפי שקלים והם יכולים גם להגיע לעשרות אלפי שקלים.

איך בוחרים חברה המספקת את השירות?

מומלץ לבחור חברה שמספקת שירות עבור מרכזיות IP, אך לא רק. יש העדפה לחברה שמספקת מגוון פתרונות תקשורת וכך במידה ותצטרכו להיעזר בפתרונות תקשורת נוספים, תוכלו לדעת שאתם מקבלים אותם מאותה החברה, מה שיכול להביא להוזלת העלויות. כמו כן, מומלץ לבדוק מיהם הלקוחות של החברה, כמה זמן היא פועלת בשוק, האם יש המלצות ומהו המחיר המבוקש על השירותים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*