מקום ראשון באליפות העולם בריקוד

מקום ראשון באליפות העולם בריקוד

מדינת ישראל זכתה בפעם הראשונה באליפות עולם לבוגרים בספורט הריקוד, ועל הפודיום עמדו זוג הרקדנים מאשדוד, מאריקה אודיקדזה ואדראה רוקטי, כשהם חובקים מדליית זהב. כבוד ענק לרקדנים ולמאמנת, כבוד גדול לעולם הספורט ולעיר.

זה שנים שנציגי ישראל משתתפים בתחרויות ריקוד בינ"ל ובכל פעם רושמים התקדמות. בתחרות האחרונה שהתקיימה בברטיסלבה (סלובקיה), הנבחרת עשתה את הקפיצה המשמעותית ביותר ורשמה הישג נפלא. זוג רקדני הנבחרת מאשדוד – מאריקה אודיקדזה (27) ואנדראה רוקטי (25) – התחרו בסוף השבוע שעבר באליפות העולם לבוגרים בעשרה ריקודים, וקטפו את המקום הראשון – מדליית זהב!

לתחרות הריקוד המקצועי, המתקיימת במסגרת אליפות העולם לבוגרים בספורט הריקוד, מגיעים הרקדנים הכי טובים בעולם. בתחרות השנה השתתפו 33 הזוגות הטובים העולם, שהוכיחו את כוחם ב-10 ריקודים: 5 ריקודים אירופאיים (וואלס, טנגו, וואלס וינאי, סלואו פוקסטורט וקוייקסטפ) ו-5 ריקודים בסגנון לטינו אמריקאיים (סמבה, רומבה, צ'ה צ'ה צ'ה, פאסו דובלה וג'ייב).

מדובר בתחרות מאומצת וקשה עם מיטב הרקדנים בעולם, כך שההישג של הזוג הישראלי הופך להיות הרבה יותר מרשים כך שיש את כל הסיבות לשבח את העבודה המאומצת ואת ההתקדמות המרשימה של מאריקה ואנדראה. השניים זכו אשתקד במדליית ארד והשנה כבר לא התפשרו על פחות מזה, ונעמדו על הפודיום כשהם חובקים את מדלית הזהב. לצידם אגב, עמדו זוג מאוקראינה שזכו במדליית הכסף, וזוג ממולדובה שזכו בארד.

מאריקה אודיקדזה (27) ואנדראה רוקאטי (25) מתאמנים בבית ספר לריקוד ציספרס אשדוד. השניים התחילו את לימודי הריקוד אצל הוריהם – מאריקה בבית ספר ציספרס אשדוד, אצל הוריה המאמנים בוריס ורוזנה אודיקדזה, ואנדראה למד והתאמן ברומא מגיל צעיר אצל הוריו סרגיו רוקאטי ואלסנדרה ואלרי. השניים חברו לעבודה משותפת ומשנת 2020 הם רוקדים יחד ומתאמנים בבית ספר ציספרס אשדוד.

ליאור בלנקי, מנהל ספורטיבי ספורט הריקוד: "לראשונה מדינת ישראל זכתה במקום הראשון באליפות עולם לבוגרים בספורט הריקוד, אנו מברכים את הספורטאים והמאמנים על ההישג ההיסטורי הזה. אנו מודים להתאחדות איל"ת על התמיכה הרבה בספורטאים ועל נוכחותם באליפות אשר תרמה רבות להישג". גם באשדוד מסרו תודה להתאחדות איל"ת – התאחדות ישראלית לספורט ריקוד ואתנה, ושיבחו את המאמנים ואת זוג הרקדנים על ההישג הנפלא.

עוד הישג לארון הגביעים של אשדוד והפעם – מדליית זהב בוהקת

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*