מצלמים, חופשי חופשי!

מצלמים, חופשי חופשי!

עיריית אשדוד יוצאת במבצע לוהט לקראת חג הפסח הקרב ובא. אז לאחר שמסיימים לנקות, להכשיר, לקנות, לבשל, לאפות, לערוך, להגיש ולפנות, זה הזמן לצאת לחירות. כל אחד והחירות האישית שלו ובדרכו, כמובן. המשותף לרובנו הוא הרצון להנציח את ימי החופשה, את הרגעים הקסומים עם המשפחה והחברים ולשמור מזכרת קטנה מרגעים גדולים. ואם כבר מנציחים אז למה לא לשתף את כולם בזמנים המשמחים בעמוד הפייסבוק של העירייה ואולי לזכות בפרס מיוחד בשווי מאות שקלים?

בשנים האחרונות תופסת מגמת הצילום תאוצה בקרב האוכלוסייה, ובעיקר בקרב בני הנוער, המצלמים עצמם בכל רגע נתון בחייהם. מאז החל הצילום הדיגיטלי ולכל אחד יש מכשיר טלפון ביד ובו מצלמה צמודה, כבר לא עושים "חשבון" על כמות התמונות שמצלמים, וכעת ניתן לצלם כל רגע משמח, עצוב או מרגש בחיים ולהנציח בשלל תמונות המתארות בדיוק רב וללא מילים את כל הרגעים בחיינו.

השינוי המשמעותי ביותר קרה כשנכנסו הסמארטפונים לחיינו והבנו שלא צריך להיות צלם מקצועי על מנת לצלם תמונה איכותית, אלא ניתן לעשות זאת באמצעותם בקלות וביעילות ובזמינות מרבית. ולכל זאת מתווספת תופעת הסלפי שמכסה את רוב מאגרי התמונות. לכן, מה יותר כיף מאשר ליהנות מהחופשה ולהנציח אותה בתמונות מרהיבות וייחודיות עבורכם.

כל שנותר הוא לצלם חופשי חופשי את תמונת החופשה המושלמת באשדוד, לפני ובמהלך חג הפסח, בין התאריכים 26/03/15-12/04/15, ולהראות לכל עוקבי עיריית אשדוד בפייסבוק מה משמעות המילה "חירות" עבור כל אחד ואחת, וכיצד הם מבלים בחופשה.

ניתן לצלם תמונות בכל רגע משמח ו"חירותי" באחד מהימים הללו בבית באשדוד או על רקע יופיה המרהיב של העיר. את התמונות המיוחדות ביותר המתארות את החופש האולטימטיבי ניתן לשתף בעמוד הפייסבוק "עיריית אשדוד – העמוד הרשמי" ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים!

התמונה שתקבל את מירב הלייקים תזכה את בעליה בזוג כרטיסים לאחד מן המופעים הכי לוהטים הקיץ, מתנת המשכן לאומנויות הבמה באשדוד.

כדאי לשתף חברים בדבר פרסום התמונה ולעודד אותם לעשות לייק לתמונה בדף הפייסבוק של העירייה ובכך להגביר את הסיכויים לנצח בתחרות ולזכות בפרס בשווי מאות שקלים: זוג כרטיסים להופעתו של שלומי שבת והאנדלוסית או להופעה בינלאומית של הפרויקט של עידן רייכל.

אזמצלמים, מעלים, משתפים ומשתתפים.

ואם עוד לא עשיתם לייק לעמוד הפייסבוק "עיריית אשדוד – העמוד הרשמי", אז זה בדיוק הזמן לעשות כן.

לראות את אשדוד דרך העיניים שלכם – כבר אמרנו?

 

old

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*