מצילים את יהונתן יעקביאן

מצילים את יהונתן יעקביאן

יהונתן יעקוביאן בן ה– 4 מאשדוד זקוק בדחיפות להשתלת לבריאה. הוא מאושפז בבית החולים "שניידר", כשהוא מורדם ומונשם ורופאיו מדגישים שכל יום שעובר מסכן את חייו. אביו מתחנן: "עזרו להציל את בני. רק נס יציל אותו, אנא התפללו לשלום יהונתן חיים בן אינה". ברוטרי פתחו במבצע התרמה להצלת יהונתן
בבית החולים "שניידר" בפתח תקווה שוכב יהונתן בן ה– 4 מאשדוד במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. רופאיו אומרים שרק השתלת לב וריאה יצילו את חייו. יהונתן, עבר לפני כשנתיים השתלת אונת כבד שתרמה לו אימו, אינה, במחלקת ההשתלות בבלגיה, והתאושש לאט לאט, אבל לפני כחודש נאלצו הרופאים לעשות לו ניתוח לב פתוח ומאז מצבו החמיר והסתבך.
יהונתן בן ה– 4 נולד עם מום נדיר הפוגע בכבד ובלב. עד שעבר השתלת כבד הוא סבל מאוד בין היתר מגירודים בלתי נסבלים. הפעם הראשונה שנחשפנו בארץ כולה ובאשדוד בפרט לסיפורו הקשה של יהונתן היה לפני כשנתיים, כשיהונתן היה זקוק לסיוע במימון עלות השתלת אונת הכבד שאימו תרמה לו. כל המדינה התאהבה בפעוט המתוק שנלחם על חייו.

"כל יום שעובר, המצב מחמיר"

יהונתן היה מבוטח בביטוח סיעודי ולפני השתלת הכבד הביטוח השתתף בחלק מהעלות ביחד עם התרומות מהציבור. לדברי אורן, בנובמבר 2014 הודיעו לו נציגי חברת הביטוח כי הם מפסיקים את הביטוח בשל מצבו הסיעודי של הילד. "אנחנו זקוקים לנס. הפעם אי אפשר לתרום ליהונתן כמו שאמו תרמה אונת כבד, אנחנו זקוקים שימצאו לב וריאה מתאימים, וגם לממן את עלות ההשתלה. כמובן פנינו לחברת הביטוח ומקווים שיעזרו למרות הכל, אבל אנחנו זקוקים לעזרת הציבור שיתרמו ויצילו את יהונתן. כל יום שחולף מצבו מחמיר. הוא במצב לא טוב. מבקש מכולם להתפלל לרפואתו ולנס יהונתן חיים בן אינה. אנא עזרו לנו להציל את ילדינו האהוב שמלידתו הוא רק סובל והיה בבתי חולים יותר מאשר בגן. אנחנו נלחמים למענו, עושים מה שיכולים אבל זקוקים לעזרה" .


עמותת אזור רוטרי ישראל נרתמה למבצע ההתרמה להצלתו של יהונתן וניתן לתרום לחשבון העמותה:
הבנק הבינלאומי, סניף 029 רחובות, חשבון 409204544 – לתרומה עבור יהונתן. כן ניתן לתרום לחשבון המשפחה בנק לאומי, סניף 932 אזור א' אשדוד. מספר חשבון 35301264

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*