מצברים לרכבים – המדריך המלא

מצברים לרכבים – המדריך המלא

אתם בדרך לקחת את הילדים למסגרות, כולם כבר חגורים במקומם, וכשאתם מנסים להניע את הרכב אתם שומעים תקתוק מוכר – הלך המצבר. אתם מריצים בראש מתי הפעם האחרונה שהחלפתם את המצבר, ומבינים שעברו 3 שנים. זה השלב שבו אתם תופסים את הראש, ומתחילים להילחץ.

אז לפני שתיכנסו לפאניקה, קראו את המדריך המלא עבור מצברים לרכבים, כדי שתוכלו לצלוח את משימת החלפת המצבר על הצד הטוב ביותר.

מצבר הוא מסוג הדברים שאנחנו שוכחים שקיים, עד שהוא מתקלקל. התניידות ברכב היא צורך חיוני, ורבים מאיתנו מרגישים "מושבתים" ברגע שהמצבר שבק חיים. בשלב הזה המטרה שלנו היא מאוד ברורה – להחליף את המצבר בזמן הקצר ביותר, בעלות הנמוכה ביותר, ובאיכות הגבוהה ביותר. אז איך עושים זאת?

סוגי מצברים קיימים

קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מצברים, בעוצמות שונות, דגמים שונים המיוצרים על ידי חברות מובילות. ההמלצה היא להתייעץ עם המומחים בנוגע לסוג המצבר שיתאים לרכב שלכם, על מנת שיישאר אתכם לשנים רבות לאחר מכן. היועצים שלנו ידעו להמליץ על סוג המצבר הטוב ביותר עבורכם, בהתאם לצרכי הרכב. המצברים נעים לפי "אמפר" – קיימים בשוק מצברים בטווח של 45 אמפר, ועד 100 אמפר. קיימים גם מצברי 12 וולט. המצבר שיתאים לרכב שלכם ככפפה ליד יכול לעשות הבדל של ממש. בין הפירמות המוכרות תוכלו למצוא מצברי שנפ, ורטה, וולטה, ואופטימה.

שירות החלפת מצבר עד הבית

לא פעם, קשה לנו להגיע למוסך ולהחליף את המצבר, ואז נוכל להיעזר בשירות החלפת מצבר עד הבית. כשחנינו בצורה שלא מאפשרת להניע את הרכב באמצעות כבלים, או כשאין ביכולתנו להגיע למוסך ממגוון רחב של סיבות. שירותי החלפת מצבר עד הבית יאפשרו לכם לפתור את העניין במהירות, איש מקצוע יגיע עד למיקום הרכב בזמן הקצר ביותר שמתאפשר, עם המצבר המתאים לסוג הרכב.

לא לקבל החלטות פזיזות

כש"הלך המצבר" נדמה שחרב עליכם עולמכם, ורבים יעשו הכול על מנת להחיות מחדש את הרכב. לא פעם מתקבלות החלטות פזיזות מתוך לחץ, למשל התפשרות על מצבר באיכות ירודה יותר, או רכישת מצבר ביוקר רק על מנת להמשיך בשגרת החיים. בשלב הזה אסור לאבד את הראש, ויש לבצע בחירה מושכלת של מצבר. היועצים שלנו ידעו לכוון אתכם למצבר המתאים ביותר, בעלות המשתלמת ביותר. כשהמצבר החדש יורכב ברכב, תצאו בתחושה שקיבלתם שירות הוגן ואמין במחיר משתלם, ותצאו עם "טעם טוב".

מה אורך חיי המדף של מצבר?

כמו בכל דבר בחיים, התשובה היא – תלוי. אפשר להגיד שברוב המקרים אורך החיים של מצבר נע בטווח של 3-4 שנים. הדבר תלוי כמובן באופי השימוש ברכב, הדלקת אורות, תפעול נכון ותחזוקה שוטפת את הרכב, מזג האוויר ועוד מגוון רחב של גורמים. ההמלצה כמובן היא להקפיד על תפעול נכון של הרכב, מה שידחה באופן משמעותי את החלפת המצבר הבאה.

אל תתפשרו על שירות ומקצועיות

בדקו שמי שמרכיב את המצבר עבורכם הוא אכן מוסמך לכך, ובקשו לראות את התעודות הרלוונטיות. שימו לב שאיש המקצוע נותן לכם ייעוץ אובייקטיבי נטול אינטרס, וחושב על טובתכם בראש ובראשונה.

צילום: https://depositphotos.com/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*