מפגשים מהסוג הנגיש עם קארין אלהרר

מפגשים מהסוג הנגיש עם קארין אלהרר

מטה יש עתיד באשדוד ערך אתמול מפגש יוצא דופן עם ח״כ קארין אלהרר ממפלגת יש עתיד, מפגש המיועד לאוכלוסיה עם מוגבלויות, במגש נכחו נציגים מובילים מקהילת העיוורים, הנכים, הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים ונציגות בולטת של קהילת החרשים באשדוד, המפגש תורגם ע״י שתי מתרגמות לשפת הסימנים, ברוסית ובעברית ונתן אפשרות מצויינת לקהל שבדרך כלל לא מצליח לבטא את צרכיו במפגשים מסוג זה. ח״כ אלהרר סיפרה על דרכה לפוליטיקה ועל עשייתה הרבה למען אוכלוסיית הנכים והמוגבלים בכנסת האחרונה.

עפ״י כל סקר קארין תמשיך את הקריירה הפוליטית ככל הנראה גם בכנסת הבאה עם קידומה למקום 8 ברשימה ונראה כי עבודתה הקשה נשאה פרי. קארין אלהרר מאוד מוערכת בקהילת הנכים, פעלה וככל הנראה תפעל עוד רבות למען רווחת הקהילה עם צרכים מיוחדים. המפגש אתמול העלה לא מעט בעיות ותובנות עבור הח״כית ששמחה להגיע לאשדוד ככל הנראה לא בפעם האחרונה.

10351521_10153070758760782_2917570323870733948_n

דוד קקון, יו״ר מרחב אשדוד: ״מפגשים מסוג זה מרגשים יותר מהאפקט הפוליטי, רובם באו להודות לי במקום שאני אודה להם, אין ספק שנתגלה פה צורך ממשי לקשר בין ירושלים באשדוד על בסיס קבוע בכל הנוגע לאוכלוסיות מוחלשות. באותה הזדמנות אני מזמין את כולם למפגש עם שר הרווחה היוצא מאיר כהן ב4/3 באולם ויצ״ו החל מהשעה 19:00״.

ashgil

הערב, ב׳, מכבי sce אשדוד מול גליל גלבוע. היכל הקריה, מחיר כרטיס: 10 ש״ח בלבד

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*