מענה טלפוני לדיירי תמ״א 38

מענה טלפוני לדיירי תמ״א 38

בפגישה שהתקיימה בין מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה – שלמה בן עזרי,  חברת מועצת העיר- הלן גלבר ומנכ"ל ישפה – יונתן גבאי, סוכם שחברת ישפה האחראית על מרבית הפרויקטים להתחדשות עירונית באשדוד, תקים  מוקד טלפוני מיוחד לדיירי תמ"א 38.

הצורך בהקמת המוקד הייחודי שייתן מענה מידי לדיירים אשר מתגוררים בבניינים שנמצאים בהליכי בנייה בפרויקטים של תמ"א 38, עלה בעקבות פניות של דיירים לחברת המועצה, על כך שלעיתים הם נתקלים בבעיות שונות הנוגעות לפרויקטים. הדיירים טענו כי במהלך הקמת הפרויקטים הבניינים בו הם מתגוררים הופכים לאתרי בנייה, מה שגורם להם לבעיות נקודתיות הזקוקות למענה מהיר.

בן עזרי וגלבר שמברכים על הקמת המוקד הטלפוני המידי, מציינים כי כעת לאור ההחלטה, תהיה אוזן קשבת לדיירים והם יוכלו לפנות למוקד הטלפוני ולקבל מענה לכל השאלות שיעלו במסגרת תמ"א 38 ופרויקטים של פינוי בינוי הנמצאים בהליכי ביצוע ברחבי העיר אשדוד.

שלומי בן עזרי: "ארגון הקבלנים הנו גוף ציבורי אשר נועד בין השאר גם לגשר על פערים בציפיות או מחלוקות שקיימים בין הקבלנים לדיירים / מזמיני עבודה / רשויות. אנו שמחים שהיתה לנו יד בהחלטה להקים את המוקד הטלפוני לטובת כלל הציבור" .

חברת מועצת העיר הלן גלבר: "חברה כדוגמת ישפה היוזמת ומבצעת כל כך הרבה פרויקטים של תמ"א 38 לקחה על עצמה הקמת "גשר" בין דיירים לקבלן ואני מברכת על כך. אני סבורה שנכון יהיה שכל חברה המעניקה שירות לציבור רחב תיקח על עצמה התחייבות שכזו"

יונתן גבאי מישפה מסר כי כי מוקד הטלפוני ייתן מענה לכל תושבי אשדוד ולאו דווקא ללקוחות החברה "זהו שרות נוסף שאנו נעניק לעיר ולתושביה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*