מספר ושר – אסף ביטון מעלה מופע חדש

מספר ושר – אסף ביטון מעלה מופע חדש

אסף ביטון, מעצב השיער האגדי של אשדוד ויוצא התכנית "אקס פקטור", יעלה את מופע הבכורה שלו "במילותיי" במרכז מונארט באשדוד. במופע יבצע אסף שירים שכתב והלחין בעצמו, מתוך אלבום הבכורה שלו. את השירים כתב אסף מתוך הכאב שחווה לאחר פטירתה של אימו, ביניהם השיר "מי" ו"תור לאהבה".

יום שני, ה-27 במאי בשעה 20:30, מרכז מונארט באשדוד

ביום שני ה-27 במאי, יתקיים מופע הבכורה של אסף ביטון, "במילותיי" במרכז מונארט באשדוד. אסף ביטון בן ה-46, הוא אחד ממעצבי השיער המוכרים באשדוד, השתתף בעבר בתכנית הכישרונות "אקס פקטור", וכעת מעלה לראשונה מופע יחיד שלו הנושא את שמו של אלבומו הראשון ומורכב מחומרים ממנו, ברובם חומרים מקוריים שלו שנכתבו על רקע הכאב שחווה לאחר שאיבד את אימו.

לצד היותו מעצב שיער ובעל מספרה מהמוכרות והמצליחות באשדוד, אסף ביטון הוא גם יוצר ומבצע, שבמהלך השנים כתב והלחין שירים הנותנים ביטוי לעולמו הפנימי שמצליחים לגעת בכולנו . כבר מילדות החל לעסוק אסף במוזיקה. ב-2010 הוא הוציא את הסינגל הראשון שלו "מי" מתוך אלבום הבכורה שלו. השיר כמו גם שאר השירים באלבום הבכורה "במילותיי", מתייחס למסע חייו ומוקדש לאימו שנפטרה.

לפני מספר שנים השתתף בתכנית הכישרונות "אקס פקטור" וכעת הוא מעלה לראשונה מופע בכורה עם עיבודים חדשים לשירים מהאלבום. המופע יתקיים ביוזמת מרכז מונארט באשדוד הנותן דגש ליצירה מקומית ומקורית. במרכז מונארט ניתנת תמיכה ובמה לאמנים צעירים מהעיר והוא פועל מטעם החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד.

המופע יעלה במסגרת סדרת המופעים "משלנו", בניהולו המוסיקלי של רונן הרוניאן המתקיימת זו שנה הרביעית, שמטרתה לקדם אמנים מקומיים מאשדוד, לתת להם במה, תמיכה ולעזור להם לקדם את האמנות שלהם, חלק ממדיניות ראש העיר לטיפוח הכוחות המקומיים, היוצרים והיצירה באשדוד. בסדרה "משלנו" משתתפים אמנים מהקשת הרחבה של סגנונות המוזיקה: היפ הופ, ג'אז, ים תיכוני ועוד.

 

"במילותיי" אסף ביטון

יום שני ה-27 במאי בשעה 20:30

מרכז מונארט אשדוד.

מחיר: 60 ₪
להזמנת כרטיסים: 08-8545130/1
או באתר: https://eventbuzz.co.il/kutfw

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*