מסיבה מקפיצה בלי רעש לסביבה – מסיבת אוזניות

מסיבה מקפיצה בלי רעש לסביבה – מסיבת אוזניות

המרחב הציבורי בישראל הופך צפוף ועמוס יותר משנה לשנה, ככל שהאוכלוסייה גדלה וכמות השטח הזמין עבור מסיבות ואירועים ציבוריים קטן. לכן גם הולך והופך מאתגר יותר ויותר למצוא בישראל מקום לערוך בו מסיבה, אשר כוללת לרוב הרבה מאוד רעש בשעות מאוחרות יחסית, במיוחד במרחבים עירוניים. פתרון מושלם לבעיה זו, אשר הופך בשנים האחרונות פופולארי מאוד בכל רחבי העולם, הוא מסיבת אוזניות. במה בדיוק מדובר, מהם היתרונות העיקריים ומה נדרש על מנת להוציא מסיבת אוזניות אל הפועל?

המסיבה המושלמת בכל מקום ובכל שעה, בלי רעש לסביבה – מסיבת אוזניות

עבור מי שלא נתקל עדיין בטרנד החם של מסיבת אוזניות, נסביר בכמה מילים במה בדיוק מדובר – מסיבת אוזניות, כשמה כן היא, היא מסיבה אשר המוסיקה המושמעת בה מועברת לקהל המשתתף במסיבה באמצעות אוזניות. אין רמקולים ואין מוסיקה בווליום גבוה המוקרנת לכל הסביבה. במקום זאת, כל אחד מהמשתתפים מקבל סט של אוזניות, בו משודרת המוזיקה של המסיבה לכולם יחד. כאשר שמים את האוזניות על האוזניים נמצאים פתאום במסיבה רועשת ונהנים ממוסיקה באיכות גבוהה ובווליום גבוה, וכשמורידים אותן שומעים שקט מוחלט (מלבד אולי לרעשים העדינים של רגליהם של המשתתפים במסיבה אשר רוקדים).

היתרונות של מסיבת אוזניות, במיוחד במרחבים עירוניים צפופים, אזורי מגורים ומרחבים ציבוריים צפופים דוגמת חלקים נרחבים מישראל הם רבים וברורים – מסיבת אוזניות מאפשרת לערוך מסיבה בווליום גבוה בכל מקום ובכל שעה, בלי להפריע בכלל לסביבה. ניתן לערוך מסיבה פרועה בדירה או בית באמצע שכונה בשעות הקטנות של הלילה, בלי ליצור שום רעש שעלול להפריע לשכנים. כך גם ניתן להעלות את הווליום כמה שרוצים בלי לדאוג (מדובר ביתרון משמעותי – נסו לארגן מסיבה רגילה או אירוע בעיר בארץ, למשל, ותראו עד כמה עניין הווליום מפריע לסביבה, ולא רק באמצע הלילה…), מפני שהווליום עולה רק בתוך האוזניות, ולא בסביבת המבנה או המרחב הפתוח בו מתקיימת המסיבה.

יתרון נוסף הוא כי ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו גם על מנת לערוך מסיבות מסוגים שונים באותו מקום, דוגמת מועדון או פאב. באזור אחד משדרים לאוזניות מוסיקה מסוג אחד ובאזור אחר מוסיקה מסוג אחר, כל אחד ואחת יכולים ליהנות מסגנון המוזיקה המועדף עליהם, אף אחד לא מפריע לשני וכולם יוצאים מרוצים. יתרון מסוג זה לא ניתן לקבל באף דרך אחרת, בטח לא כאשר עובדים עם מערכות הגברה רגילות ורמקולים גדולים וצעקניים.

מה נדרש על מנת לערוך מסיבת אוזניות?

נניח ואנחנו מעוניינים לערוך מסיבה רועשת ומקפיצה בבית שלנו או בכל מקום בו ווליום גבוה עשוי להפריע לסביבה שלנו – מה אנחנו צריכים על מנת להוציא מסיבת אוזניות אל הפועל? איזה סוג ציוד טכני נדרש?

ובכן, זהו יתרון נוסף ממנו נהנים כאשר מפיקים מסיבת אוזניות, בניגוד למסיבה רגילה – מסיבת אוזניות אינה דורשת יותר מדי ציוד מיוחד, וציוד זה אינו גדול, כבד או יקר כמו ציוד הגברה "רגיל". בסך הכל, מה שנדרש זה לשכור אוזניות אלחוטיות ייעודיות ולדאוג כי יהיו מספיק אוזניות עבור כל מוזמני ומשתתפי המסיבה (כדאי להצטייד בכמה אוזניות אקסטרה, למקרה בו יגיעו יותר אנשים ממה שתכננו), ומשדר אשר משדר לכולן את אותה המוזיקה בכל רגע נתון. במידה ומעוניינים בכמה מסיבות שונות באותו מקום ובאפשרות לכמה סגנונות מוזיקה שונים בו זמנית, יש לשכור כמה משדרים שונים, כל אחד עם סט האוזניות לו הוא משדר.

בקיצור, מדובר בפתרון טכנולוגי מעולה ובטרנד חם במיוחד שכדאי להכיר ולנסות מקרוב.

היכנסו למידע נוסף בנושא ציוד הגברה בקישור הבא באתר טרטל בע"מ.
לסוגים נוספים של אוזניות כנסו לדף זה.

קרדיט: pixabay
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*