מנציחים את רפי חמאוי ז״ל

מנציחים את רפי חמאוי ז״ל

אחד האירועים הקשים שהביאה הקורונה על אשדוד היה מותו של המורה המיתולוגי לחינוך גופני רפי חמאוי, מותו היוה נקודת מפנה לרצינות בה נלקחה המחלה בטענה שאם רפי חמאוי נכנע למחלה כל אחד יכול. חמאוי היה מילה נרדפת לחיים בריאים ואיש לא ראה את המוות מכה באיש חזק כמו רפי. מותו היכה בתדהמה את העיר והכניעה למחלה עוד יותר. הרשתות התמלאו בהספדים, איש איש בזיכרון האישי מהאיש, נעים הליכות שחיוך תמידי על פניו.

לאחרונה החליטה מועצת העיר בהמלצת רשות הספורט העירונית להנציח את שמו ע״י קריאת אולם ספורט חדש לזכרו. זה קרה אתמול, מאות ובהם בני משפחה, מכובדים, עמיתים לעבודה, חברים ותלמידים מילאו הצהריים (ד') את אולם הספורט בבית הספר אמית י', בטקס חנוכת האולם על שמו של המורה לספורט האגדי של מקיף ג', רפי חמאוי ז"ל שנפטר מקורונה.

משפחתו של חמאוי הכינה סרטון שמזכיר ולו במעט את העשייה רבת השנים של אבי המשפחה:

 

מאות ובהם בני משפחה, מכובדים, עמיתים לעבודה, חברים ותלמידים מילאו הצוהריים (ד') את אולם הספורט בבית הספר אמית י', בטקס חנוכת האולם על שמו של המורה לספורט האגדי של מקיף ג', רפי חמאוי ז"ל שנפטר מקורונה.

רפי ז"ל נאבק בנגיף במשך כחודשיים כשהוא מורדם ומונשם. רבים ברחבי העיר נשאו תפילה לרפואתו, אך כאמור תש כוחו והוא השיב את נשמתו לבורא. בן 64 הוא היה במותו, הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ואלפים מתושבי העיר אשר כואבים את לכתו בטרם עת.

שרית, אלמנתו של רפי ז"ל:

"את הכאב שהשארת בכולנו לא נוכל למלא לעולם"

"אולם הספורט היה לביתו השני של רפי בו שהה מרבית שעות היום ולכן אנחנו מייחלים שאולם זה ישמש ויקדם אלפי ספורטאים וספורטאיות, יהיה אבן שואבת ויהפוך למקום הומה בשמחה של תלמידים, מורים ומבקרים אשר ינחילו את מורשתו, את אהבת האדם את כוח הרצון, ההתמדה והחתירה למצוינות ללימוד הדורות הבאים, אני עם רפי מגיל 20. עברנו ביחד חיים שלמים. רפי היה בעל אוהב ותומך, היה קודם כל החבר הטוב ביותר שלי. לא יכולתי לאחל לעצמי בעל טוב יותר, תמיד ידעתי שיש לי על מי לסמוך, שיש לי כתף להישען עליה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*