מכתב למפקד מחוז דרום בעקבות אירועי הפשיעה

מכתב למפקד מחוז דרום בעקבות אירועי הפשיעה

בעקבות אירועי הפשיעה ההולכים וגוברים בתקופה האחרונה באשדוד ובהיעדר מנהיגות משטרתית או עירונית שתרגיע בכל דרך כזו או אחרת את הציבור שמתחיל לפתח חששות לגבי הפעילים הפליליים המסתובבים באורח חופשי בעיר ומרשים לעצמם להתנהג במרחב הציבורי כבמרחבם הפרטי פנתה עו״ד אילנית שומרון חברת הצוות המשפטי בתנועת אומ״ץ למפקד מחוז דרום בתקווה לקבל מענה ואולי סוג של טיפול ממוקד בבעיה, לפניכם המכתב כפי שנשלח.

לכבוד: מפקד מחוז דרום ניצב יורם הלוי
הנדון: אירועי פשיעה באמל"חאשדוד

תנועת אומ"ץ עוקבת בדאגה אחר אירועי הפשיעה החמורים מהחודש האחרון באשדוד אשר הולכים וגוברים מדי יום.

בחודש האחרון אירעו כמה אירועים חריגים וחמורים ובהם אירוע ירי באזור הסיטי, השלכת רימון למכונית חונה באזור הסיטי, אירוע ירי נוסף באזור ח' בעיר והצתת מכונית ברובע י"אוהכל כאמור, באזורים הומי אדם, מרכז העיר החמישית בגודלה בארץ, אשדוד. אירועים אלו מסכנים חיי אדם במרכז העיר, מעיבים על שגרת החיים בה, ונדמה שאין אכיפה ממשית ופעילות הטרור העבריינית רק הולכת ומתגברת.

תושבי אשדוד אשר מלינים על המצב המתדרדר טוענים כי חשים בחוסר בטחון אישי מוחלט. לאומ"ץ נודע כי תחושה זו מתקיימת גם בקרב הנהגת העיר אשר מצדה פועלת בסמכויותיה לאכוף למשל עברייני בניה (גם אתמול בתחקיר ערוץ 2 בעניין רמי לוי, נודע כי עירית אשדוד עושה מלאכתה באכיפה) ולפיכך, נדמה כי גם הנהגת העיר, מצפה מהמשטרה, בתחומה, לפעול במסגרת תפקידה המחייב למיגור הפשע ולאכוף את החוק. במקום זאת, מדי יום עוד ועוד מקרי פשע מתרחשים וחוסר האונים גובר.

אומ"ץ התריעה בעבר על התנהלות משטרת אשדוד בענייננו של מר. אליהו מימון שנחבל בנסיבות תקיפה חמורה ואשר תוקפיו לא הועמדו לדין עד היום וזאת מאז שהותקף בחודש פברואר 2013.

נא התערבותך הדחופה וטיפולך האישי בנושא על מנת להביא למעצרים ולהשיב את השקט ואת הסדר ואיכות החיים לתושבי אשדוד.

בכבוד רב,

אילנית שומרון, עו"ד – חברת הצוות המשפטי באומ"ץ

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*