מכבי אשדוד – ניפגש בלאומית!

מכבי אשדוד – ניפגש בלאומית!

את עונת 19/20 ירצו לשכוח בדברי הימים של הצהובים ממכבי אשדוד. כבר בשבוע שעבר יצאה מודעת האבל על העונה עם ההפסד לבאר שבע. היום בגן נר פשוט רקדו על הגופה בניצחון מתוק מבחינתם ומריר מאוד מבחינת אשדוד.

מכבי אשדוד הפסידה את ההפסד ה-17 מתוך 21 משחקים, מה שאומר שאשדוד ניצחה רק 4 משחקים מתחילת העונה מאזן מביש לקבוצה.

אין מה להיכנס לתיאור המשחק, אשדוד לא במשחק ושלב ההפנמה חייב להיעשות בקרוב, את העונה הזו ניתן להציל אולי מבחינה פיננסית ולנסות לחסוך כמה שיותר כספים כדי לנסות ולאזן את התקציב.

העונה שהתחילה כבר ברגל שמאל עם מאבקים מיותרים מול האוהדים ומול דמויות מוכרות במועדון שהדירו רגליהם בטרם נפתחה העונה, התוצאות וההפסדים לא עזרו למורל ושחקני רכש חדשים/ישנים ניסו להביא את הבשורה, זה עבד ל-2 משחקים בדיוק ואז זה נגמר. הקוסם לא הצליח לעשות זאת שוב וכל הניסיון של בראד גרינברג לא הצליח להפיח תקווה של הישארות בליגה.

יצטרכו לשאול הרבה שאלות בסיום העונה, מרשימת ה״איפה טעינו״ הארוכה רצוי וכדאי להפיק לקחים, למעט הבושה והכבוד העצמי של הקבוצה זה לא אסון גדול לרדת ליגה, במיוחד כשאופציה להישאר בליגה הבכירה נראית ככה. אשדוד חייבת לעלות דרך הפרקט עם עונת אליפות חלומית שתאחד את הקהל ותחזיר את השמחה להיכל הקריה.

אשדוד איבדה בעיקר את השמחה, את האשמים נשאיר לסוף העונה ולסיכומים, נכון להיום חייבים לעשות חישוב מסלול מחדש ולהתחיל כבר את ההכנות לעונה הבאה.

מי שבכל זאת רוצה לראות את התנובה של הצהובים בגן נר לא נמנע מכם:

ג'ונסון 16 (4-10 לשלוש, 6 ריבאונדים), אופייבו 15 (4-9 מהשדה, 7-9 מהקו, 9 ריבאונדים), בן משה 11, דגלאס (3-9 מהשדה), צ'וברביץ' (4-9 מהשדה) וסטול (2-10 מהשדה, 4-7 מהקו, 7 ריבאונדים, 12 אסיסטים, 3 חטיפות) 10 כ"א, טולפסן 6 (0-6 לשלוש, 6 ריבאונדים), ברנדוויין 4, לוינסון 1. כן שותפו: פרואינד וטיומקין.

כדי לדעת ראשון על הכוכבית של אשדוד הקליקו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*