מכבי אשדוד, נאמר כבר הכל ולא נעשה כלום!

מכבי אשדוד, נאמר כבר הכל ולא נעשה כלום!

זו לא הפעם הראשונה, גם לא השניה והשלישית שאנחנו מדליקים זרקור אדום על מצבה של מכבי אשדוד בכדורסל. למי שנעדר מהעיר בשלוש השנים האחרונות וזוכר קבוצה בליגת העל צפויה בשורה לא פשוטה, בקרוב, אם לא יקרה נס חנוכה עד פורים, תמצא עצמה הקבוצה האשדודית בליגה הארצית. לא לאומית בה היא מדשדשת כבר שנתיים… ארצית!!!

ההפסד אתמול לרעננה והמזל שנגמר לקולדני המאמנת הוריד את אשדוד למקום ממנו יורדים ליגה. מי האמין שתוך 3 שנים חולפת לה תהילת עולם ומקבוצה שהיתה מביאה את מכבי ת״א, הפועל ירושלים, הפועל ת״א ואפילו נותנת פייט ומנצחת בזכות אותה הרוח הצהובה שנשבה מכל פינה באולם. הקבוצה שהביאה 6 פעמים את ילדי אשדוד ל׳היכל מנורה׳ עוד שנקרא ׳נוקיה׳ להתגאות בעיר שלהם במעמד חצי גמר גביע המדינה… בשלוש שנים הצליחה הקבוצה לרדת ליגה, לא לעלות בעונה השניה ולהיקבר בעונה השלישית במקום האחרון בליגה.

באף קבוצה אחרת לא קרה שאף אחד לא משלם מחיר על כזה כישלון, באף קבוצה לא תמצאו תהליך של חוסר הפקת לקחים שנה אחרי שנה, משחק אחרי משחק ונראה שמישהו מתכנן התאבדות מכוונת של המועדון, עם הסמל, עם הכחול הצהוב ועם כל הנוסטלגיה.

אין הסבר הגיוני למצבה של הקבוצה ב-3 השנים האחרונות, משחקים ללא קהל, ללא שיווק וללא עניין ציבורי, אין חיבור לקהילת הספורט והחינוך כבעבר, אין דין וחשבון בתקשורת ועל כל התענוג משלמים תושבי אשדוד.

מישהו חייב להדליק את האור במכבי אשדוד ויפה שעה אחת קודם. השבועות הקרובים הם הקריטיים ביותר בחיי המועדון הזה, אם תרד הקבוצה לליגה השלישית (מה שכל הסימנים מראים שיקרה) החזרה תהיה כמעט בלתי אפשרית. ובספורט כמו בספורט תמיד גם יש משהו טוב ובכל לימון יש גם פוטנציאל ללימונדה, במקרה הזה דרבי ליגה ארצית. מכבי אשדוד נגד מכבי אשדוד… כן זה עד כדי כך הזוי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*