מכבי אשדוד ממשיכה להתרסק – הפסידו לקרית אתא

מכבי אשדוד ממשיכה להתרסק – הפסידו לקרית אתא

אם רוצים להבין את מצבה העגום של מכבי אשדוד המשחק אתמול היתה דרך מצויינת לעשות זאת. למרות הובלה של 20 נקודות המצב המנטלי הירוד של הקבוצה וחוסר היכולת של המאמן לנתב את הפרש כזה לניצחון הסבירה הכל.

לפני שמדברים על אוהדים, ולפני שנדבר ג׳ף רוזן כמושיע הלאומי נדבר על השחקנים שלא פוגעים ולא יודעים לתת את הדם עבור המועדון שנמצא בשפל הגדול בתולדותיו. הפרש של 20 נקודות במצבה של אשדוד בשום פנים לא יכול להיגמר בהפסד ומישהו צריך לתת את הדין.

למשחק אתמול הגיעו 2 קבוצות, אחת לכל מחצית וזו שרצתה יותר או הוכנה טוב יותר ניצחה בסופו של יום.

מכבי אשדוד חוזרת מושפלת לאשדוד עם הפסד שישי מ-8 משחקים וליגה לאומית שלמה על הכתפיים. משהו חייב לקרות כדי לייצר זעזוע בקבוצה. שמו של ג׳ף רוזן האיש שהגיע עם מזומנים בכיסו כדי לייצר פה קבוצה שתכבוש חזרה את ליגת העל רואה את חלומו מתרחק, המאמן עופר רחימי שבחר יחד עם הנהלת הקבוצה להשאיר לאחר כשלונו להעלות את הקבוצה חזרה לליגת העל וממשימת עלייה יצטרך רוזן להתערב ולהאבק על הישרדות בליגה הלאומית הידועה כקשוחה ולא צפויה.

ג׳ף רוזן ויחיאל לסרי ראש העיר בימים אופטימיים יותר

בעיה נוספת איתה יצטרך להתמודד רוזן היא חזרת הקהל למגרשים, הנהלת הקבוצה הנוכחית לא השקיעה מאמצים ב-3 השנים האחרונות לא בשיווק ולא בשיתופי פעולה מול מחלקת הנוער של המועדון, ספונסר של קבוצה מגיע בראש ובראשונה לראות היכל מלא מה שרחוק שנות מהמציאות הקיימת. בינתיים חושבים באשדוד רק על הניצחון הבא שמסרב להגיע. אולי במחזור הבא.

סיקור המשחק:

האשדודים פתחו טוב ועלו ל-17:8 לאחר 6 דקות. אמין סטיבנס היה היחיד שתפקד ברבע הזה אצל הביתיים וקלע את כל 10 הנקודות של קבוצתו שפיגרה 26:10 בתום הרבע. במשך 14 דקות אמין סטיבנס היה היחיד שקלע עבור המארחת שראתה את מכבי אשדוד עולה ל-31:14 בזכות יכולת טובה של צמד הזרים. עידו דוידי בשלשה היה הראשון לעלות על הלוח, מלבד אמין סטיבנס, אצל הביתיים. שלשות של יוניו ברואטה ורומן רובינשטיין קבעו יתרון שיא למכבי אשדוד שהובילה במחצית 45:26.

הקבוצה של שרון אברהמי עלתה אחרת לגמרי לרבע השלישי ועם ריצת 2-12 קיזזה את הפער. דווקא בעיצומו של מומנטום אברהמי קיבל טכנית והקבוצה שלו נענשה עם 4 נקודות בפוזשן – 53:42 למכבי אשדוד, 3 דקות לרבע האחרון. מכבי אשדוד המשיכה להתקשות בהתקפה והובילה 58:49 בתום שלושה רבעים. חמש דקות היתרון של מכבי אשדוד ירד ל-64:60 בלבד אחרי שלשה של ג'יי ג'יי קפלן.

במשך כשלושה דקות הביתיים לא הצליחו לייצר נקודות עד שהגיע עידו דוידי שעם סל ואסיסט לסטיבנס קבע 67:65 בלבד, 2 דקות לסיום. נקודות במעבר של הביתיים השלימו מהפך – 67:68, דקה לסיום. היתרון חזר לאורחים אחרי קליעות עונשין, אך בהתקפה קריטי עידו דוידי שוב מצא נקודות ולאחר מכן האשדודים החטיאו ואיבדו את המשחק.

הרבו לעירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא: אמין סטיבנס (19 ריבאונדים) 29 נק', עידו דוידי 13 נק', עמית ראובן 9 נק', גור לביא 8 נק'.

הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (10 ריבאונדים) 21 נק', כריס אורטיז 19 נק', רומן רובינשטיין 8 נק', בוריס בוגוסלבסקי (2/10 מהשדה) 6 נק'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*