מכבי אשדוד ממשיכה בצלילה – עוד הפסד להוד השרון

מכבי אשדוד ממשיכה בצלילה – עוד הפסד להוד השרון

כל הציפיות כוונו למשחק הבית של מכבי אשדוד אליו הגיעה מהמקום האחרון והיה נראנ שבעקבות הביקורת הקשה משהו הולך לקרות, אז אם חשבתם למצוא משחק לב ונשמה שיחזיר את כבודה האבוד של העיר תחשבו שוב. קצת יותר מ-40 איש ישבו וניסו לדמות קהל, ויכולת ולפי היכולת ותוצאת הסיום טוב שלא הגיעו יותר צופים כדי לראות קבוצה מרוסקת מקצועית ובעיקר מנטלית.

דיברנו לא פעם על חשבון נפש שצריכה לעשות הקבוצה על כל מרכיביה,  אבל קבוצה שמפסידה בסטטוס כזה עם מחוייבות של קבוצה בכירה לעיר החמישית בגודלה ב-27 נקודות הפרש או מרשה לעצמה לקבל 112 נקודות במשחק בית זו כבר חוצפה שלא לומר עלבון.

מה עוד צריך לקרות כדי לזעזע את הנהלת הקבוצה כדי לעשות לא פחות ממהפך, הבעיה הגדולה שכרגע יש גם ספונסר העונה לשם ג׳ף רוזן שאיתו גם חייבים להיוועץ על כל דבר ועניין, רוזן, שהקשר שלו לעיר אשדוד מסתכם בביקור בלשכת ראש העיר וצילום משותף יכריע ככל הנראה על עתיד המאמן המקורב אליו, לגבי שחקנים צריכה אשדוד להחליף לפחות 3 שחקנים כדי רק להבטיח את הישארותה בליגה הלאומית.

אתמול היתה זו הוד השרון שריסקה את אשדוד 112-85 במשחק תחתית חשוב שקבר את אשדוד עמוק יותר את הקבוצה במקום האחרון, המחשבות על עלייה לליגה הבכירה התחלפו מאתמול באופן רשמי לדאגות על ירידה לליגה הארצית. בקצב הזה דרכה של מכבי אשדוד סלולה על דרך המלך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*