מיץ רימון ערך תזונתי

מיץ רימון ערך תזונתי

רימון הוא ללא ספק פרי שיש לו מראה ייחודי ומלכותי. הוא מסמל את ראש השנה שכן הוא מהווה את אחד מהסימנים של שולחן החג. יחד עם זאת, בעוד שישנם אנשים שטועמים את גרגירי הרימון רק בראש השנה, ישנם כאלה שמבינים כי מדובר על פרי שיש בו לא מעט יתרונות בריאותיים שונים. הרימון יכול לסייע במניעת מחלות שונות, בחיזוק הגוף והוא תורם מהותית לבריאות הגופנית של כל אדם שצורך אותו. כמובן שניתן לאכול את גרגירי הרימון כפי שהם על מנת להנות מכל היתרונות הבריאותיים שלו, אך בד בבד, ניתן כיום להנות ממיץ רימון סחוט ואיכותי המכיל ערכים תזונתיים טובים ביותר.

ערכים תזונתיים במיץ רימון

מיץ רימון מכיל שילוב מצוין של מינרלים וויטמינים, כאשר חלק מהם פחות נפוצים וחלק מהם יותר נפוצים. בין הערכים הללו ניתן למצוא: חומצה פולית, ויטמין C, ויטמין K, נחושת, אשלגן, סיבים תזונתיים, תיאמין, חלבון, ויטמין E, מגנזיום ועוד. ניתן לומר כי מנה אחת של מיץ רימון מציעה ויטמינים ומינרליים רבים. לרימון יש לא מעט יתרונות בריאותיים ועל כן, אם החלטתם שאתם מחפשים מיץ שמצד אחד יהיה טעים וטוב לשתייה ומצד שני יהיה בעל יתרונות בריאותיים רבים, כדאי שתכירו את היתרונות הבריאותיים של הפרי המדובר ושל צריכת מיץ רימונים באופן קבוע.

היתרונות הבריאותיים של מיץ רימונים

הנה כמה מהיתרונות הבריאותיים של מיץ רימונים:

ראשית כל, ישנם מחקרים אשר מעידים כי לרימון יש פוטנציאל משמעותי במאבק נגד מחלת הסרטן והם מסייעים במניעת התפתחות של תאים סרטניים. מעבר לכך, הם מכילים שפע של נוגדי חמצון שידועים ביכולת שלהם להילחם במחלה המדוברת.

כמו כן, ידוע כי רימון הוא אחד המזונות העשירים ביותר בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון מסייעים בהפחתה או מניעה של מחלות רבות לרבות: אלצהיימר, ניוון מקולרי אשר קשור לסרטן או לגיל ועוד. ניתן לומר כי אחד היתרונות הבולטים של נוגדי החמצון הוא היכולת שלהם להדוף את הרדיקליים החופשיים אשר מיוצרים על ידי הגוף וכך למנוע את ההשפעה שלהם על הגוף שלנו. מכיוון שהגוף איננו מייצר באופן עצמאי מספיק נוגדי חמצון בכדי להילחם בצורה יעילה ברדיקלים חופשיים, הרי ששתיית מיץ רימונים מהווה דבר בעל יתרונות רבים.

מעבר לכך, מזון אשר עשיר בנוגדי חמצון ידוע כמזון שמעניק מצב רוח שכן נוגדי חמצון ידועים ביכולת שלה לרומם את מצב הרוח ולא פעם להילחם בצורה יעילה עם חרדה ודיכאון ועל כן, אם אתם סובלים מדיכאון או חרדה, אין ספק שכדאי שתשתו מיץ רימונים.

מיץ רימון ידוע גם כמפחית לחץ דם וכן מונע בעיות לב. חשוב מאוד לבדוק מהו המינון המותר לכם של המיץ וזאת בהתאם למצב הבריאותי שלכם, אך אין ספק כי מדובר על מיץ איכותי ביותר בעל טעם עשיר וטוב, אשר יכול לשפר את הבריאות שלכם, לחזק את גופכם ולשפר את איכות החיים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*