מטיפוח מצוינות בכימיה ועד להפגת בדידות לקשישים:

מטיפוח מצוינות בכימיה ועד להפגת בדידות לקשישים:

ב-׳אדמה אגן׳ מציינים עוד שנה של פעילות למען הקהילה ומאחלים לתושבי אשדוד והדרום ולעובדים חג שמח

׳אדמה אגן׳ מהווה חלק מקבוצת אדמה, מהחברות המובילות בפיתוח, ייצור ושיווק חומרים להגנת הצומח ובמתן פתרונות לחקלאים.

לצד הפעילות העסקית, ׳אדמה אגן׳ שותפה במגוון מיזמים ותוכניות התנדבותיות באשדוד והסביבה. במסגרת הפעילות בקהילה אדמה מתמקדת בקידום תחום החינוך, בדגש על נושאי הכימיה, החקלאות והקיימות, המותאמים לתחומי העיסוק של החברה. זאת לצד טיפוח חינוך למצוינות ולמנהיגות.

בשנה זו פעלה חברת אדמה והייתה שותפה לעשרות תוכניות חינוכיות וחברתיות, ביניהן אימוץ יחידה נוספת של ׳גדולים במדים׳ במחנה ליפקין. ביחידה משרתים 15 צעירים וצעירות בוגרי בית הספר מעלות באשדוד. כמו כן, התקיימו פעילויות עם החברים מ-׳כנפיים של קרמבו׳, ׳אנוש׳ ו-׳אקים׳, לצד ימי התנדבות עם תלמידי בית ספר גוונים, אם באריזת חבילות מזון לחג ואם בפעילות ספורטיבית משותפת, בהובלה של עמותת אתגרים. אדמה שמה דגש השנה גם על העצמת בני נוער בתוכניות 'אקשן', ׳משקפיים ורודים׳ ו-׳נוף ישראלי׳, בשיתוף מהות והחברה העירונית. עובדי החברה התרגשו להשתתף במיזמים נוספים ומעצימים לא פחות, להפגת בדידות הקשישים בעיר ומתן הזדמנות לגמלאי העיר להתנדב עם 'ידיד לחינוך'.

 

 

כמו בשנים קודמות, גם השנה, תומכת החברה ושותפה ליוזמות בקידום המצוינות בתחומי התרבות, האומנות והמוסיקה. ואם כבר מצוינות, אדמה אגן מלווה את התוכנית המבוקשת 'צלילי הפיזיקה'- לימודי המדעים באמצעות מוזיקה בהובלה של מנהלת המחלקה החינוכית של התזמורת האנדלוסית. החברה פעלה גם לפתיחת מגמה ללימודי הארכיאולוגיה והמדעים בהובלה של צוות מוזיאון הפלישתים, מתן מלגות לסטודנטים הלומדים הנדסה כימית ב SCE אשדוד, ה'כימיתון' וה'כימיקל' בהובלה של המחלקה להנדסה כימית במכללה ומנהל החינוך של אשדוד ותכניות נרחבות ללימודי החקלאות והסביבה במסגרת 'מפזרים זרעים של מדע' בחווה החקלאית בעיר ובשיתוף הרשת הירוקה.

אי אפשר לספר על מצוינות בלי להזכיר את תוכנית החונכות עם 'אור לחינוך' והליווי במיזם אמץ סבא וסבתא עם ילדי פנימיית נווה גלים.

״תקופת האביב מתאפיינת בצמיחה והתחדשות. יחד איתה אנו דואגים לשמר את הערכים המלווים אותנו כבר שנים רבות: חינוך למצוינות, העצמה וחינוך למנהיגות, מתן הזדמנויות, קבלת האחר והתנדבות בקהילה", אומרת אילנה סיסו, מנהלת תפעול קשרי הקהילה בחברת אדמה, ״אנו נמשיך בפעילות זו מתוך אחריות ומחויבות לקהילה בה אנו חיים ופועלים. בשם חברת אדמה אגן אני מאחלת לתושבי אשדוד והדרום ולעובדי אדמה אגן חג פסח שמח וכשר״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*