מטבחי חוץ יוקרתיים לגינה ולחצר

מטבחי חוץ יוקרתיים לגינה ולחצר

האקלים הישראלי מאפשר לנו לבלות במרפסת, בגינה ובחצר רוב ימות השנה. כדי לשדרג את חוויית האירוח ונצל את החצר, כדאי להתקין מטבח מעוצב ומאובזר בחוץ, את המטבח החיצוני ניתן להתקין גם במרפסת גדולה בדירות פנטהאוז או בדירות הממוקמות על גג הבניין. בשנים האחרונות יש ביקוש גבוה לחברות המתכננות ומעצבות מטבחי חוץ יוקרתיים ואיכותיים, כך ניתן לצלות בשרים, להכין תבשילים ולאפות תוך כדי אירוח חברים וקרובי משפחה בגינה או בחצר, ללא צורך לשהות במטבח בתוך הבית.

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את חייכם, כדאי לכם לפנות לחברה מובילה המציעה מטבח בהתאמה אישית לצרכים הייחודיים שלכם, ובהתאם למיקום ומאפייני השטח. מטבח בגינה, בחצר או במרפסת יאפשר לכם ליהנות מחוויה קולינרית מדהימה, כך תוכלו לנצל את החצר היטב, אך חשוב לבחור מטבח מחומרים עמידים, בגימור גבוה ובסגנון עיצובי המתאים לאורח החיים שלכם.

מטבח לאירוח בחוץ מחומרי גלם עמידים ואיכותיים

מטבח לאירוח בחוץ יש לתכנן בקפידה ולפרטי פרטים. יש לתת דגש על נושא איכות ועמידות החומרים ממנו מיוצר המטבח, מאחר והמטבח חשוף לפגעי מזג האוויר, לרבות גשם, לחות, שמש, רוח ואבק. לכן, מומלץ לרכוש מטבח לחצר המחופה במיקרוטופינג בטונדה, המשטח עובר איטום בסילר להגנה יעילה ואפקטיבית מפני שחיקה והצטברות כתמים ולכלוכים.

כדאי לדעת כי ניתן לתכנן מטבח לחצר עם משטחי עבודה משולבים בעץ, נירוסטה, זכוכית וברזל, לשלב כיור עם ברז מים ותשתית אינסטלציה, להכין מדפים, להוסיף בר ישיבה מעוצב עם כסאות בר, ולהוסיף גריל גז ממותג מוכר ומוביל, פלנצ'ה, טאבון, מקרר קטן לאחסון בשרים, ירקות, מוצרי חלב ושתייה וכיוצא בזה.

למעשה, יש אין ספור אפשרויות לתכנון מטבחי חוץ יוקרתיים ועמידים, לכן כדאי לערוך סקר שוק מקדים כדי ללמוד על האפשרויות הקיימות וטווח המחירים. בהתאם לכך, ניתן להחליט האם לרכוש דגם מוכן של מטבח לחצר, או לפנות לחברה המתמחה בתחום, ומציעה אפשרות לתכנון ועיצוב מטבח בהתאמה אישית מלאה.

שלל גדלים ועיצובים

תכנון מטבח לחצר מתחיל באפיון צרכי הלקוח והרגלי האירוח והבישול שלו. יש לקחת מידות מדויקות ולבדוק האם יש תשתיות מוכנות של חשמל, מים ואינסטלציה. כדאי לדעת כי טווח המחירים של מטבחים לחצר הנו רחב ומתחיל לרוב מעלות של 30,000 ₪ למטבחים קטנים ופשוטים, כאשר עלות מטבח גדול לחצר עם אבזור עשיר ונדיב יכולה להגיע לסכום של 60,000 ₪ ולמעלה מכך.

לכן, לפני שממהרים לרכוש דגם זה או אחר ומתאימים אותו לצרכים הייחודיים שלכם, חשוב לערוך סקר שוק, ללמוד את הנושא לעומק, להגדיר צרכים מדויקים כמו שטחי אחסון, גודל המטבח, ציוד לבישול, אפייה וצליית בשרים, דגים וירקות, גודל משטח העבודה וכדומה. בנוסף, יש לתכנן את המטבח החיצוני בהתאם לעיצוב הבית והחצר, לכן כדאי להתרשם מגלריית תמונות וקטלוגים כדי לקבל החלטה נכונה ומשתלמת.

רוצים לקבל טיפים איך לעצב את חצר הבית? כנסו לכאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*