מחשוב ענן לעסקים – זה מה שאתם צריכים

מחשוב ענן לעסקים – זה מה שאתם צריכים

העידן של היום מביא עמו פתרונות מגוונים לכל חברה ובית עסק וזוהי הצלחה מאוד גדולה של הטכנולוגיה. כל ענף וענף החל מאסתטיקה, קוסמטיקה ועד לרפואה אפילו יכול להגיע למצב בו מוצר כמו מחשוב ענן לעסקים מביא אותו לתוצאות מקסימליות. גם אם אתם מעולם לא הפעלתם את השירות הזה בחברה שלכם, הגיע הזמן שתלמדו להכיר אותו לדעת מה הוא יכול לעשות, ובמה הוא יכול לסייע. כיום, כמעט ואין ארגון או חברה שלא מתהדרים בתוצאות מעולות בעקבות מוצר זה, וחשוב להכיר אותו לעומק.

מחשוב ענן לעסקים מתאים לכולם

לא אחת אתם מסתכלים על חברות אחרות בתעשייה בין אם מתחרות ובין אם לא, ואתם תוהים לגבי האפקטיביות והיעילות הטכנולוגית. לבטח אתם תוהים אם אתם יכולים לעשות זאת גם. לפני הכל, חשוב שתדעו שבהחלט כן.

אנחנו נמצאים בעידן טכנולוגי איכותי בו כל עסק, החל מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר מסוגל להתנהל על ביסס של מחשוב ענן לעסקים איכותי ובעל מקצועיות גבוהה לצד שירות סבלני ומכיל. כיום, כבר לא צריך להעסיק עובדים מתוך הארגון שיתמודדו לבד עם כל הנושא, אלא אפשר פשוט לשכור חברה חיצונית המאפשרת קבלת גם שירותי אבטחת מידע וגם מערך ממוחשב שנותן מעטפת שמכסה כל פרמטר ופרמטר.

זה כבר הרבה מעבר לשירותי ענן בלבד, זוהי טכנולוגיה חדשנית בה הלקוח רוכש שירות בו הוא מקבל טיפול מלא ומקצועי במסד נתונים, ביישומים, בפתרונות הטכנולוגיים, בטיפול בתקלות, בטיפול רצוף בתשתיות המחשוב, קבלת גישה ייעודית לאחסון, אפליקציות ותפעול טכני הכולל גם תמיכה של 24 שעות ביממה, לכל השבוע.

כך אתם כחברה חוסכים עלויות משמעותיות, וממשיכים לנהל את העסק באופן מקצועי נגיש וזורם בזמן שבמערך המחשוב מטפלות ידיים מקצועיות ואחריות. אין יותר אפקטיבי מזה.

עם מחשוב ענן לעסקים יש רק יתרונות

מחשוב ענן לעסקים הוא ללא ספק עולם של יתרונות מדויק ומוקפד. כמובן שתלוי סוג השירות, וההתאמה האינדיבידואלית למותג עצמו. היתרון המשמעותי ביותר הוא שאין צורך להשקיע מחשבה זמן ומשאבים בניהול תשתית או בפתרון תקלות אלו ואחרות, כי יש צוות מקצועי שעושה זאת עבורכם.

מעבר לכך, ישנם כמובן גם יתרונות מרכזיים נוספים, וביניהם:

  • אין שום סיבה לרכוש שרתים ולשדרג מערכת הפעלה
  • השירות מאובטח ואפקטיבי
  • העלויות אינן גבוהות בשל תשלום אך ורק עבור צריכת משאבים בלבד
  • יישומים חדשים עובדים באופן יעיל נגיש ומהיר
  • חסכון כלכלי עבור חברות להן ישנן שעות קבועות לשימוש במערכת

 

אין צורך בקניה של שרתים או בשדרוג של מערכות ההפעלה

  • השירות מאובטח ויעיל למשתמשים
  • העלות אינה גבוהה כי התשלום הוא אך ורק עבור צריכת המשאבים
  • העבודה יעילה ומהירה מול יישומים חדשים
  • קיים חסכון כלכלי משמעותי עבור חבורת בעלות שימוש בשעות קבועות

חברת יזמקו היא שותפה עסקית של המותגים המובילים בעולם והצוות של החברה מורכב ממומחי מחשוב מקצועיים ובתחומים שנים. החברה בעלת וותק של קרוב ל-50 שנים במתן שירותים לעסקים קטנים וגדולים ומעניקה פתרונות טכנולוגיים של שירותי ענן מתקדמים, אבטחת מידע, שירותי תמיכה ותחזוקה, ביצוע ותכנון פרויקטים, ליווי IT, הטמעת מערכות ועוד.

 

yazamcoit.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*