מוקירים את המורים לחינוך גופני

מוקירים את המורים לחינוך גופני

לאט לאט החיים חוזרים למסלולם וכך גם המסורות הישנות. אחרי שנתיים מחדשת רשות הספורט העירונית את פעילות הספורט בעיר וכך גם את הפעילות הבלתי פורמלית כמו ערב ההוקרה למורים לחינוך גופני שהתקיים מיד שנה כחלק משיתוף הפעולה הפורה בין המורים במערכות החינוך לרשות הספורט העירונית, שת״פ שהניב ומניב הרבה הצלחות ופעילויות רבות בתחום הספורט העממי אבל לא רק.

השנה התקיים ערב ההוקרה במתכונת של קוקטייל, הערב שהתקיים במרכז כיוונים כלל קבלת פנים מפוארת וטעימה במיוחד, מינגלינג שכולו נוסטלגיה והחלפת חוויות וכולם נראו מחויכים ונינוחים וניתן מיד היה להבין שהאנרגיות גבוהות.

בהמשך, נכנסו כולם לאולם האמפי לטובת ברכות והצגת התכנית השנתית של הרשות שכללה גם עדכונים רלוונטיים על בנית לא פחות מ-4 אולמות ספורט בבתי הספר השונים וכמובן, הדובדבן שבקצפת, קרית הספורט שתיבנה באשדוד תחת פיקוחה וניהולה של רשות הספורט העירונית.

את התכנית השנתית העביר סמנכ״ל הרשות בני חזקיה שהוא עצמו יוצא מערכת החינוך ומורה לחינוך גופני בעברו והוא הפיק את האירוע מטעם הרשות.

בתכנית השנתית בלטה האופטימיות ותקווה להחזרת כלל האירועים שהופסקו בעקבות נגיף הקורונה, מרוץ אשדוד, מרוץ הלילה, טור ד׳אשדוד שכבר חזר השנה במתכונת מצומצמת ועוד.

יורם אסרף, מנכ״ל הרשות הודה בברכתו למורים באופן אישי, ״אתם סוד ההצלחה״ הצהיר בפניהם ונתן דוגמא את חמשת הספורטאים האולימפיים שגדלו והתחנכו במערכות החינוך בעיר והגיעו הכי רחוק שאפשר. שיתוף הפעולה בין המורים המהווים צינור מידע לתוך מערכת החינוך הוא חשוב מאין כמותו, כך גם תמיכת הרשות והיותה קשובה לצרכי המורים.

את ההצלחה של הספורט באשדוד סיכם ניצן יעקב המפקח המחוזי מטעם משרד החינוך שהצהיר שלעבוד עם העיר אשדוד זה תענוג צרוף. ״באשדוד לא תשמעו את המילה ״לא״ לשום יומה סיכם המפקח בצורה הכי טובה את הרצון של הרשות ליישם תכניות חדשניות.

המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט מר משה בוטרשוילי, ממנו נבצר להגיע למפגש ברך את הנוכחים והדגיש את חשיבותם בשרשרת ההצלחה של הספורט באשדוד. ״המורים לחנ״ג משפיעים על בריאות הילדים שלנו, הצלחה שלהם נמדדת בפרמטרים רבים של הצלחת כל ילד וילדה בעיר אשדוד״.

רגע מרגש במיוחד נרשם בדקת הדומיה לזיכרו של המורה לחינוך גופני האגדי רפי חמאווי שנפטר ממחלת הקורונה, רפי היה דמות מאוד מוכרת, חיובית ותומכת ונוכחותו חסרה בערב ההוקרה.

את האירוע חתם מוישיק לוי בהרצאה מרתקת שהשאירה טעם טוב לערב מוצלח שכבר מחכים לו בשנה הבאה.

צילום: נימרוד הנגבי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*