מוצאים דירה באשדוד

מוצאים דירה באשדוד

הריח המלוח של חופי הים של אשדוד והמרינה הכחולה הנמצאת בה מושכים אליה מבקרים רבים. חלקם אף מחליטים לשכור דירה באשדוד ולהשתכן בה לטווח ארוך. לא לחינם, נכון להיום, אשדוד היא העיר השישית בגודלה בישראל. מדובר למעשה בעיר מרכזית למדיי שמוכיחה לנו שהיא לא רק חול וים.

מדוע כדאי לחפש דירה להשקעה באשדוד?

השכרת דירות באשדוד הופכת לנפוצה יותר ויותר בעיר. רבים מחפשים את קרבתה של העיר מכמה סיבות:

  • מוסדות לימוד – אם יש קהל יעד שמשכיר דירות על ימין ועל שמאל אלה הסטודנטים. באשדוד ישנם שלושה מוסדות להשכלה גבוהה עיקריים המושכים אליה את הצעירים: מכללת סמי שמעון להנדסה, המכללה למנהל והאוניברסיטה הפתוחה.
  • מקומות עבודה – העיר הדרומית מציעה מגוון רחב של מקומות עבודה אטרקטיביים ויש בה שלושה אזורי תעשייה.
  • מחירי שכירות משתלמים יותר – מחירי הדירות בדרום זולים יותר מאשר במרכז או בצפון. אשדוד, כעיר בדרום, מציעה מגוון רחב של דירות להשכרה במחירים אטרקטיביים.
  • אוכלוסייה חמה ומקבלת – אנשי הדרום ידועים בנדיבותם ובפתיחותם. מי שמחליט לעבור לדרום יכול לזכות בחברי אמת טובים. כמו כן, באשדוד ניתן לראות אוכלוסייה מגוונת ומגובשת כמו דתיים עם חילונים, אשכנזים עם ספרדים ועוד.
  • כי באשדוד יש הכול – למעשה, אשדוד מפותחת לא פחות מהמרכז. תוכלו למצוא בה מרכזי קניות, מסעדות, פאבים, חנויות מפעל ועוד.
  • לרענן את האווירה – אם אתם רוצים לפתוח פרק ב בחיים, אשדוד היא העיר המושלמת לכך. היא מאפשרת לכם להתבודד מצד אחד, ומצד שני להכיר אנשים חדשים ואיכותיים.

איך מוצאים דירה באשדוד?

לאחר שהשתכנעתם לעבור לאשדוד, מגיע הרגע לחפש בה דירה להשכרה. אחד הדברים הראשונים שיש להביא בחשבון בעת חיפוש הדירה הוא האזור שבו תרצו לגור. לכן, בשלב הראשון תנו דעתכם פחות למחירי הדירה, אלא לשכונה שבה אתם עובדים לבלות זמן ניכר. אם אתם מכירים את אשדוד, מה טוב. אם לא, היעזרו בחברים קרובים או השכירו סאבלט לתקופה של חודש-חודשיים כדי להכיר את העיר וללמוד את צפונותיה. לאחר שיש לכם מושג כלשהו על האזור, כדאי לפנות לאתר אינטרנט איכותי. בימינו, אין צורך לאסוף גזרי עיתונים כדי למצוא דירה טובה, אלא ללחוץ על הכפתור המתאים, והמידע שתקבלו יופיע כהרף עין.

לפני שחותמים על החוזה

מצאתם את דירת חלומותיכם? נהדר! כעת, אתם נדרשים לחתום על חוזה. אתם אמורים לקבל את החוזה מהמתווך או בעל הדירה עצמו, וכשזה קורה – אל תמהרו לחתום. קראו היטב את החוזה ושימו לב לכל פסקה ופסיק. אם יש צורך, היעזרו בשירותיו של עורך דין מקצועי. כמו כן, כדאי לוודא שהדירה מבוטחת במקרה של שריפה, הצפה או רעידת אדמה. זאת ועוד, חשוב לבדוק אם הדיירים הקודמים של הדירה שילמו את חובותיהם – ארנונה, חשמל, מים, אינטרנט ועוד. ולבסוף, שימו לב שכל הפרטים החיוניים מופיעים בחוזה: תחילה וסיום החוזה, גובה השכירות, אופן ביצוע התשלום, אפשרות הארכת החוזה, יציאה באמצע ועוד.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*