מה קורה למי שנוסע לחו"ל ללא ביטוח נסיעות?

מה קורה למי שנוסע לחו"ל ללא ביטוח נסיעות?

יש אנשים האוהבים לקחת סיכונים ויש אנשים אשר לא אוהבים לקחת סיכונים וזה בסדר גמור. אך יש מקרים וסלחו לנו על השפה הבוטה שזה פשוט טיפשי לקחת סיכונים. למשל בכביש לא כדאי להפר את חוקי התנועה מכיוון שאתם מסכנים את עצמכם ואת המשתמשים האחרים בדרך.

אותו דבר אפשר להגיד על נסיעה לחו"ל ועל ביטוח נסיעות. עליכם להבין שמי שלא עושה את ביטוח הנסיעה לחו"ל פשוט מסתכן בצורה עצומה וזה סיכון שאסור בשום פנים ואופן לקחת. כל שנה אלפי ישראלים נפצעים בחו"ל, חולים בחו"ל ונשדדים בחו"ל או אפילו רק מאבדים מזוודה והדרך היחידה לקבל פיצוי על כל הדברים הללו היא לעשות ביטוח לחו"ל וזה משהו שפשוט אבל פשוט אסור לוותר עליו ואת זאת אתם חייבים להבין.

וודאו כי חברת הביטוח שבה אתם עושים ביטוח עובדת 24/7

עליכם להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה חברת ביטוח אתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל. תארו לכם כי אתם הולכים בשאנז אליזה בשעה אחת בלילה ואז שודדים לכם את כרטיס האשראי שלכם. במצב כזה אתם תהיו חייבים לפנות אל חברת הביטוח שלכם ולהפעיל את ביטוח הנסיעה שלכם.

לכן אתם חייבים להבטיח כי חברת הביטוח שלכם עובדת בארץ 24/7 ויכולה לקבל את הטלפון שלכם בכל שעה. לכן לפני שאתם חותמים על הביטוח ורוכשים אותו כדאי לכם לבחון באינטרנט האם לחברת הביטוח יש מוקד העובד מסביב לשעות וכך תבטיחו כי יהיה לכם מענה גם באמצע הלילה בישראל וזה שווה המון לכל הדעות.

האם כל חברות הביטוח עושות ביטוח נסיעות לחו"ל?

בארץ יש מספר רב יחסית של חברות ביטוח כמו הראל, כלל, פספורטכארד, מנורה מבטחים ועוד ועוד. על רקע זה עולה השאלה האם כל חברת ביטוח עושה ביטוח נסיעות לחו"ל? אם כן אנו חייבים לציין כי לא כל חברות הביטוח עושות ביטוח נסיעה לחו"ל.

זה אומר שאתם צריכים לשים לב באיזה חברת ביטוח אתם בוחרים לעשות את ביטוח הנסיעות שלכם. כדאי לערוך מחקר קצר באינטרנט ובו לראות לא רק איזה חברה עושה ביטוח אלא גם את ההבדלים בין הביטוחים השונים של חברת הביטוח. נציין כי אם תפנו אל סוכנות ביטוח היא תסייע לכם מאוד לבחור את הביטוח הטוב ביותר ולכן כדאי לחשוב על האופציה הזאת.

וודאו כי ביטוח הנסיעות מתחיל למן הרגע הראשון של החופשה

דעו לכם כי מהרגע שבו כף דרככם נגעה בשדה התעופה בחו"ל אתם חשופים לפציעות, מחלות ובעיות רבות כמו איבוד מזוודה או שוד. לכן חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל שיפעל למן הרגע הראשון שבו אתם בחו"ל. היה ועשיתם ביטוח נסיעה לחו"ל לא מן הדקה הראשונה בחו"ל אתם פשוט מסכנים את עצמכם ואסור לעשות זאת בשום מקרה.

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*