מה חשוב לקחת בחשבון כשבונים אתר לעסק? 

מה חשוב לקחת בחשבון כשבונים אתר לעסק? 

בשיתוף חברת דרונט בניית אתרים 

אתר אינטרנט עבור בית העסק או הארגון הוא כיום כלי בסיסי וכמעט מובן מאליו, אמצעי מתבקש ויעיל ביותר ליצירת קשר עם הסביבה בה פועל הארגון והעולם כולו וכלי שיווקי ופרסומי ראשון במעלה. כל זה נכון הן לגבי עסק שכונתי קטן וחדש והן לגבי תאגידי ענק חובקי עולם. כאשר אתם מחליטים לבנות אתר עבור העסק שלכם – מהן הנקודות המרכזיות אליהן חשוב במיוחד להתייחס ולקחת בחשבון? 

עבודה עם חברות ואנשי מקצוע בעלי ניסיון בבניית אתרים לעסקים 

נקודה ראשונה שחשוב לקחת בחשבון היא כי קיים הבדל מהותי בין אתר אינטרנט המייצג בית עסק לבין אתרים מסוגים אחרים, מה שצריך לבוא לכדי ביטוי גם באופן בו האתר נבנה ומתוחזק. אתרים המייצגים בתי עסק צריכים לאפשר לגולשים פלטפורמה נוחה לצפייה במוצרים/שירותים שהעסק מציע ומציאת מידע רלבנטי בנוגע אליהם, לספק מערכת נוחה ויעילה לתקשורת בין שני הצדדים (הלקוחות ובית העסק) ולהתאפיין במספר פרמטרים נוספים הרלבנטיים במיוחד לאתרים של עסקים וארגונים. 

לשם כך מומלץ כמובן לעבוד מלכתחילה עם חברות ואנשי מקצוע מעולם בניית האתרים אשר מתמחים בתחום בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים, ומציגים ניסיון נרחב ומרשים בתחום בניית אתר תדמית ואתר מכירות. זו אינדיקציה ראשונה לכך שהאתר של העסק שלכם יימצא בידיים טובות 

חשוב מאוד שהאתר יפעל באופן רציף, חלק ומהיר 

האתר של העסק מייצג אותו מול העולם ומול קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, וככזה עליו לפעול בצורה יעילה, חלקה ומהירה. במידה ואתר של עסק מסוים מקרטע, נתקע ופועל בצורה איטית ומסורבלת, רובנו מייד נסיק מכך גם לגבי אותו בית עסק המיוצג על ידי האתר הזה, וסביר להניח שנעבור מהר מאוד לאתרים הבאים בתור – אלו של המתחרים.  

אופן פעולה של אתר (כלומר, עד כמה הוא יפעל בצורה חלקה, עד כמה דפיו ייטענו מהר וללא בעיות וכיוצ"ב) נקבע בין השאר כבר בשלב של בניית אתר אינטרנט, ולא רק לאחר מכן, במסגרת תחזוקו השוטף. יש לוודא כי הוא מאוחסן על גבי שרת חזק ומהיר מספיק, כי הפלטפורמה על גביה הוא נבנה מאפשרת לחדש ולשדרג אותו לאורך זמן ועוד מספר נקודות טכניות חשובות אותן יוכלו לפרט עבורכם המומחים בבניית אתרי אינטרנט עימם תעבדו 

חשיבות עצומה לפלטפורמה – בניית אתרים בוורדפרס 

נקודה נוספת עליה חשוב לשים דגש (אשר הוזכרה גם בפסקה הקודמת) היא הפלטפורמה על גביה נבנה האתר. ספציפית כיום פועלים רבים מהאתרים של בתי עסק וארגונים על פלטפורמה של וורדפרס, בין השאר מכיוון שמדובר בפלטפורמה נוחה המאפשרת ניהול גמיש, יעיל ונוח של האתר לאחר הקמתו ולאורך התקופה בה הוא פועל. קיימות פלטפורמות נוספות כמובן, וחשוב לוודא כי לאתר שלכם אין "דרישות" או מאפיינים מיוחדים ובלתי שגרתיים, אך עבור רובם המכריע של בתי העסק בניית אתרים בוורדפרס הוא בהחלט השירות שכדאי שיחפשו בנוגע לאתר העתידי שלהם. הפלטפורמה עליה מוקם האתר תהיה אחד הגורמים הראשיים והמשמעותיים ביותר בקביעת אופיו של האתר ואופן פעולתו, מה שישפיע משמעותית בסופו של דבר גם על בית העסק עצמו. 

מחפשים חברת בניית אתרים? היכנסו לאתר דרונט – חברת בניית אתרים הוותיקה בתחום בניית אתרי תדמית וחנויות וירטואליות. 

קרדיט: pixbay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*