מהו ייבוש תת רצפתי ובאילו מקרים הוא נדרש?

מהו ייבוש תת רצפתי ובאילו מקרים הוא נדרש?

עולם האיסנטלציה מגוון ועשיר ויש הרבה מה לדעת עליו ובעיקר על השירותים הייחודיים שלו שלא הרבה אנשים מכירים. הגישה הרווחת בקרב הציבור היא שמים זורמים בצורה תקינה בתוך הצינורות וכך זה קורה כל הזמן.

מתי צריך לחפש איש מקצוע לביצוע פעולות אינסטלציה מורכבות?

כאשר יש תקלה בדמות פיצוץ בצינור, תקלה בצנרת או הצפה מכל סיבה שהיא – פתאום קשה מאד להבין מהיכן הגיעו המים, המים הזורמים מהווים מקור לבהלה לא קטנה וצריך למצוא כמה שיותר מהר את אנשי המקצוע שיגיעו לתקן את התקלה. יכולים גם לקרות מקרים של רטיבות מתחת לריצוף ואז התיקון או הייבוש יהיו מאתגרים ומורכבים. למרות כל זאת – צריך לטפל בדחיפות בבעיה, שכן מים שזורמים מחוץ לצינורות עלולים להסב נזק של ממש למבנה עצמו ולגרום להתפוררות של הקירות או של עמודי תווך. מכיוון שלא כל איש מקצוע או חברה מציעים שירותי ייבוש תת רצפתי חשוב לדעת מי כן ולפנות אליו ללא דיחוי.

איך מבצעים פעולות אינסטלציה מתחת לרצפה?

לא הרבה אנשים יודעים שיש לא מעט פעולות שאינסטלטור נדרש לבצע מתחת לרצפה, בין הרצפה לבין התקרה של הקומה מתחת. שם מונחים צינורות המים או התשתיות האחרות ואם יש פיצוץ בצינור הרי שצריך למצוא את הדרכים לבצע את התיקון ולהחזיר את זרימת המים למקומה בלי שייגרם נזק פנימי למבנה עצמו. זה בדיוק ייבוש תת רצפתי. הייבוש מתבצע על ידי שאיבה חזקה ועוצמתית של המים באזור שבו הם נקווים, מה שמשחרר מהצורך להרים את הרצפות או לפרק את הרצפה המדוברת. לחברות מקצועיות שמציעות שירותי אינסטלציה יש מגוון דרכים שבהן העובדים שלהן יכולים לבצע פעולות מורכבות תוך גרימת נזק מינימלי ללקוח עצמו או במקרים מסוימים – בלי לגרום נזק בכלל. בהרבה מאד דירות או בתים הושקעו הרבה כסף ומחשבה בבחירה של אריחי הריצוף ולכן מתבקש למצוא פתרון טוב ונכון עבור הרטיבות בלי לפגוע בריצוף עצמו.

איך מייבשים מתחת לרצפה הלכה למעשה?

ראשית חשוב להזמין למקום הרלוונטי את אנשי המקצוע שיבינו בדיוק מה קורה, יבינו היכן התקלה (כלומר מהיכן בדיוק יוצאים מים מהצינור), יביאו למקום את המשאבות החזקות שלהם וימצאו את המקום שבו נוח לקבל גישה קרובה ככל האפשר למקור התקלה ולאזור שבו יש רטיבות מתחת לריצוף. המשאבות יפעלו ובעזרת מצלמות זעירות אפשר יהיה לראות מה בדיוק קרה ואיך יהיה הכי נכון לתקן את הבעיה או התקלה. כל זאת יתבצע בלי לפגוע לאריחי הריצוף ולאחר שהפעולה תסתיים אי אפשר יהיה לראות שבכלל היה כאן משהו, שכן העבודה תתבצע בצורה מקצועית ומעולה בלי להותיר מאחור שום ראיה או סימן לעבודת אינסטלציה מורכבת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*