מהות נפרדת ממנהל תחום העולים המיתולוגי – מר נתן גרינברג

מהות נפרדת ממנהל תחום העולים המיתולוגי – מר נתן גרינברג

ביום חמישי התכנסו מנהלי, עובדי מהות ומכובדים להוקיר את פועלו של מר נתן גרינברג, מנהל תחום העולים המיתולוגי שהחל את עבודתו עם הקמת הרשות למלחמה בסמים, שגדלה והתפתחה לרשות העירונית מהות ועד פרישתו החודש.

נתן פעל רבות מתוך תחושת שליחות למען קליטתם המוצלחת של העולים והשתלבותם במישורי החיים והערב כולו הוקדש להוקרת עבודתו וכלל ברכות רבות משותפים לעשייתו, העלאת זיכרונות מתקופות שונות והענקת תעודות הוקרה ומזכרות.

מנכ"לית מהות הגב' סימונה מורלי בירכה בהתרגשות ואמרה : לפני כ-15 שנים הצטלבו דרכינו עת מוניתי למנכ"לית מהות, ואתה מנהל צעיר המתווה דרך בתחום העולים. יחד פעלנו למיצוב התחום ובמידה לא מבוטלת עמדנו ביעדים העירוניים שהוצבו לנגד עיננו כאשר טובת הארגון, הצלחתו ושגשגו היו ועודם "נר לרגלנו".

מתוך יראת כבוד לשנים שחלפו , אני מרשה לעצמי לשתף אתכם …. תחום העולים של אותם הימים אינו תחום העולים של היום! הכול נבנה בקצבו של היום תוך התאמה לתהליכים חברתיים אותם עברה וספגה החברה הישראלית במרוצת השנים.  תחום העולים בהובלתך עבד בשיתוף פעולה עם אנשים שהרגישו מחויבים לתהליך מאיר דרך, שהוכיחו מהי דוגמה לסולידריות כשהקרינו אור של שותפות.

צילום יוליה שין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*