מדריך לאירועי פורים 2022

מדריך לאירועי פורים 2022

כל האירועים והפעילויות במרכזים הקהילתיים ובמוסדות התרבות והאמנות באשדוד.

פורים 2022 מביא עמו עשרות אירועים לקטנים ולגדולים -החג הכי צבעוני בשנה יורגש באשדוד בכל פינה ובמיוחד לאחר הבידוד החברתי שכפתה הקורונה  על כולנו לתקופות ארוכות מידי: שלל פעילויות לפורים מתקיימות בכל המרכזים הקהילתיים בעיר עם מסיבות, מופעים מיוחדים, הצגות, מופעי קרקס ופעילויות יצירה ברוח החג. העיר אשדוד מציעה אין ספור אירועי פורים ואטרקציות מיוחדות.

אם סיימתם לשבור את הראש ברעיונות לתחפושות ואתם כבר מצוידים בתחפושת, או אפילו קצת איפור צבעוני ופאה, זה בדיוק הזמן לצאת לרחובות העיר הצוהלים וליהנות מהחג הכי כייפי השנה.

ובשביל לעשות קצת סדר בעניינים, לפניכם מדריך לאירועי פורים  שיתקיימו השנה באשדוד. כמעט בכל מרכז קהילתי ייערך הפנינג פורים מסורתי הכולל תחנות פעילות היתוליות, דוכנים שונים ובהם גם דוכני צילום, תחרות תחפושות מופעים ועוד- את המידע המלא תוכלו למצוא באתר החברה העירונית לתרבות הפנאי www.ironit.org.il  או במדריך דיגיטלי לכל האירועים בדף הפייסבוק של החברה. כמו כן, תוכלו למצוא מידע על אירועי קריאת מגילה בקהילה ומופעים, הצגות ופעילויות חג לילדים.

כך למשל, מעיון במדריך המלא  אפשר להבחין במסיבת תחפושות לגמלאים עם הזמר והמצחיקן  שמעון רגב, שישיר, ינחה תחרות תחפושות וכמובן יגלגל מצחוק עם מופע סטנד- אפ (יום ראשון,13.3  בשעה 11:00, מרכז קהילתי "חרצית", מדרחוב פורים  בשיתוף המד"צים, תנועת הנוער העובד והלומד ומנהלת הרובע ייערך ברחבת מרכז קהילתי "דיונה".

ביום שלישי, 15.3 בשעה 16:00

אחה"צ ותציע שלל פעילויות לילדים ולכל המשפחה: מוזיקה עם די. ג'יי נתי, עמדת צילום מגנטים, תחרות תחפושות נושאת פרסים, דוכני איפור, קעקועי חינה ועוד. סדנה לעיצוב מסכות ועמדות משחק. בספריה העירונית תוצב עמדת צילום בה תוכלו להצטלם עם דמויות אהובות מתוך ספרי הילדים (ימים ראשון-שלישי, 13-15.3 בין השעות 13:00-19:00).

מופע הילדים המוכר והאהוב "הופה היי" עם אבי דור ואברהם פררה יעלה על במת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה" ביום חמישי,17.3 בשעה 11:30, במחיר של 20 ₪ בלבד.

קריאת מגילה קהילתית לכל המשפחה תיערך במספר סבבים במרכז הקהילתי ברובע ט' בשיתוף חב"ד (יום חמישי, 17.3 בשעות:10:00, 11:00, 12:00

"הצוללת הירוקה" במוזאון אשדוד לאמנות מזמינה ילדים בגילאי 4-10 שנים לסיור חווייתי בצוללת ולסדנת מסכות של פילים ופרפרים- הפעילות מיועדת לילדים עם וללא צרכים מיוחדים (יום חמישי, 17.3-סבב ראשון: בשעות 10:00-11:00, סבב שני:11:30-12:30, האירוע "מסעות של שמחה" – הפנינג של מוזיקה ויצירה חווייתית לילדים עם וללא צרכים מיוחדים ייערך במוזיאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן.

היחידה לשכונות וותיקות והון חברתי יחד עם מיזם "מרחב יצירה" ובשיתוף מפעל הפיס מזמינים אתכם למופע הקרקס "מרימים ת'רחוב" מבית קרקס "דוראטו" המקומי במרכז המסחרי ברובע ב', ביום שישי,18.3 בשעה11:00.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*