מדפים מודולריים – כי מגיע לכם יותר

מדפים מודולריים – כי מגיע לכם יותר

מדף מודולרי הוא מדף חדשני ואיכותי שרלוונטי עבור מחסן ביתי, מחסן תעשייתי, בתי עסק בעלי מחסנים ועוד מקומות רלוונטיים. מדפים מודולריים הם מערכת חדשנית ומורכבת מכמה חלקים שאפשר להרכיב ולפרק מחדש. הם נוחים להובלה ולהתאמה למגוון של מבנים, ואפשר להוסיף להם מדפים או להסיר מדפים. למעשה, מדפים אלו הם בדיוק מה שאתם צריכים.

מדפים מודולריים – אחסון נכון וחדשני

המידוף המודולרי מאפשר ביצוע שינויים דינמיים ותפעול קל. זוהי שיטת מידוף עבור מדפים למחסן שחוסכת משאבים, זמן, מקום, וגם כח אדם. מדפים מודלוריים לחנות, למחסן ביתי, או למחסן תעשייתי הם הדבר החם ביותר בתחום המדפים כיום.

תכנון של כל מבנה בכלל, ושל מחסן בפרט חייב להיות תכנון מדוקדק מאד. כשאתם מתכננים מחסן השיקול המרכזי הוא הפרקטיקה. איך תאחסנו את הדברים במחסן, האם המדפים יהיו מקובעים, מדפים מודולריים ומאיזה חומרי גלם הם יהיו.

חשוב לבחור מדפים למחסן שהם מחומרי גלם חזקים, עמידים, כאלו שיכולים לשאת תכולה כבדה היות ובמחסנים לא מדובר על תכולה קלילה. אם אתם מתכננים מחסן שהוא בעל יותר תנועה או מחסן חנות פתוח, תוכלו כמובן לבחור מדפים מודולריים מעוצבים שיתאימו לתצוגה גם.

מדפים מודולריים – מתי הם נדרשים?

מידוף מודולרי נדרש אם אתם מתכננים מחסן שהוא יחסית קטן ואתם רוצים לנצל את המקום שבמחסן באופן הכי אפקטיבי. ולכן, תצטרכו למעשה להשתמש בכל המקום במחסן לאיחסון. מדפים מודולריים יאפשרו את הפיתרון הכי איכותי והכי נוח עבור המחסן שלכם.

כשאתם מתכננים מחסן, כל מחסן, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. לא כי אתם לא תוכלו לתכנן בעצמכם, אלא כי אנשי המקצוע בתחום יכולים בהחלט לסייע לכם לסדר את המחסן באופן הכי נכון ושהכי מתאים לכם ברמה המקצועית. כך תוכלו לסדר את הסחורה בהתאם למותג, לבית או לעסק שלכם. ולאפשר אחסון איכותי, חדשני ונוח.

היתרון הגדול של מידוף מודולרי הוא הגמישות באחסון, ולכן, הוא מתאים את עצמו באופן מדהים לכל מחסן ומחסן, ולכל סוג של עיסוק. אלו מדפים המתאימים גם למחסנים, וגם לתצוגות ללקוחות בתערוכות, או באולמות תצוגה.

כך תבחרו את המדפים המתאימים לכם, ואת החברה המתאימה

בחירת החברה שתספק לכם את המדפים היא כמו בחירה של כל ספק, איש מקצוע, מוצר או שירות שאתם שוכרים או קונים. חשוב שתבצעו סקר שוק איכותי, שתוודאו המלצות, ביקורות, חוות דעת. שוחחו עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה. לכו לראות עבודות קודמות, ודאגו לקבל את מלוא המידע לפני שאתם סוגרים עסקה.

אחרי הכל, אתם רוכשים מוצר שהולך להיות העמידות של התכולה שלכם, ואם תבחרו להציג אותו בפני אנשים, אז גם הרושם הראשוני והחזות שלכם.

חברת 'המדף' מתמחה ביצירת המדף האיכותי והמותאם לכם באופן אישי תוך כדי שימוש בפלדה איכותית ובעלת תעודת טיב היצרן, ושימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת על ידי חיתוכים מדויקים, ריתוך מושלם וצביעה איכותית. 45 שנים של ניסיון, עם אלפי לקוחות, שלושה דורות ואהבה לאדם ולמקצוע רק גורמים לנו לרצות בכל יום מחדש להעניק לכם את השירות המופלא ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*