מדוע כדאי לרכז את כל שירותי הדפוס הדיגיטלי במקום אחד?

מדוע כדאי לרכז את כל שירותי הדפוס הדיגיטלי במקום אחד?

ריכוז כל שירותי הדפוס הדיגיטלי שלכם במקום אחד, הוא ללא ספק הבחירה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים. יש לכם סיבות רבות הנוגעות לנוחות העבודה, טיב העבודה ואף המחיר הסופי. בכתבה הבאה נעמוד על כמה מהן ונבהיר מדוע עבודה עם בית דפוס דיגיטלי אחד מהווה את הבחירה הנכונה.

סטנדרט עבודה אחיד לכל התוצרים הגרפיים

אם אתם רוצים ליהנות מסטנדרט עבודה אחיד לכל התוצרים הגרפיים וליהנות משקט נפשי של ממש, כדאי לכם לבחור במקום אחד.  כך אתם לא תופתעו אף פעם מהתוצאה הסופית, תהנו מיחסי עבודה ושיתוף פעולה מול בעל מקצוע אחד ותזכו ליחס ששמור ללקוחות נאמנים. גם ברמת הדד ליין, תוכלו לדעת בדיוק מתי לצפות לעבודות הסופיות וכמה זמן להזמין מראש.

שמירה על כל הנכסים עיצוביים במקום אחד

כדאי לדעת שלכל עסק יש ארגז כלים עיצובי אשר ילווה אותו לאורך כל החיים: פונטים, לוגואים, צבעים מוגדרים שמבדלים אותו, או במילים אחרות: ספר מותג. לכן, זה פשוט קל יותר לעבוד כאשר כל הנכסים העיצוביים שלכם נמצאים במקום אחד ולא צריך לשלוח חומרים פתוחים כל פעם מבית דפוס אחד לבית דפוס אחר (ולהסתבך בדרך עם תוכנות או אתרים שונים).

הנוחות שקיימת בעבודה מול בעל מקצוע אחד

כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות הנוחות כאשר אתם עובדים עם בעל מקצוע ולכן עדיף שתהיה כתובת אחת לכל העיצובים שלכם. מקום אשר יבינו את הצרכים של העסק שלכם ברמה הפונקציונלית וידאגו לשמירת השפה הוויזואלית. בחירה בבית דפוס מוביל כגון בית הדפוס סטיקי, תאפשר לכם לדעת שאתם תהנו מתוצרים משובחים בכל פעם מחדש.

קבלת התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם

כולנו רוצים לקבל את הטוב ביותר עבור התקציב העומד לרשותינו ובחירה בבית דפוס אחד לשם ביצוע כל העבודות עשוי לעזור במלאכה.ניתן לשלם בצורה של ריטיינר (כלומר תשלום חודשי קבוע) אשר יכלול את כל התוצרים שלכם ויבטיח לבית הדפוס הכנסה קבועה (ולכם תשלום משתלם יותר). אפשרות נוספת היא פשוט להזמין יותר תוצרים מאותו בית דפוס ואז ליהנות מתשלום נמוך יותר עבור כל יחידה או תוצר.

שורה תחתונה: אין ספק שעבור מרבית העסקים בחירה בבית דפוס דיגיטלי אחד מהווה את הדרך המשתלמת ביותר לביצוע עבודות הדפוס. הדבר נכון גם ברמת התקציב אבל גם ברמת הנוחות ואף האיכות הסופית של העיצובים וההדפסים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*