מגשי אירוח: הפתרון המושלם לאירוע משפחתי ביתי

מגשי אירוח: הפתרון המושלם לאירוע משפחתי ביתי

אין ספק שתכנון של אירוע הוא תהליך ארוך ומורכב הכולל התייחסות לנושאים ופרטים רבים. בכל אירוע שאנו מקיימים מה שהכי חשוב לנו זה שכולם יזכרו את האירוע, שהכל ייראה ויהיה מושלם ולשם כך כדאי שנכיר עולם חדש, את עולם מגשי האירוח. לשם הכנת הכתבה ביקשנו להיפגש עם השף יניב שבח, בעלים של חברת הקייטרינג המוכרת באזור השרון "ארטייסט מגשי אירוח" המתמחה בעיצוב מגשי אירוח לאירועים משפחתיים ביתיים (למידע נוסף על אירוח ביתי לחץ כאן )

מבשלים או מזמינים?

אחד הנושאים המשמעותיים ביותר בכל אירוע הוא האוכל. וכאן נשאלת השאלה האם אני רוצה לבשל לכל כך הרבה אורחים? שהרי גם אירוח של 20 איש ידרוש ממני המון הכנות וזמן מטבח …. ומה בנוגע לצמחונים? טבעונים? נטולי גלוטן? האם אני יכול לתת מענה לכולם במידה ואבשל בעצמי? אז הנחנו כאן חומר למחשבה כי גם לשאלה הזו יש פתרון מעולה ומתאים במיוחד לאירועים קטנים ובינוניים – הזמנת מגשי אירוח.

 

לקריאה מאמרים נוספים על מגשי אירוח:
כשאסתטיקה וטעם נפגשים על מגשי אירוח
מגשי אירוח: המתכון לאירועים מושלמים
מגשי אירוח: עם עיצובים שכאלה למה שלא נסתכל בקנקן

 

יתרונות מגשי האירוח

 

טעם, נראות ואסתטיקה

אז במידה והחלטנו לתת לשפים לבשל ולתת לדמיון שלנו להתפרע שהרי מגשי אירוח הם הרבה מעבר לדמיון … בנראות, בטעם, באסתטיקה ובעיצוב של כל מגש ומגש כך שהאורחים כבר יתחילו "לאכול עם העיניים".

אז אל תחשבו פעמיים – הכי קל, הכי פשוט, הכי נקי, הכי אסתטי … והטעם, אף פעם לא מאכזב.

 

קולינריה בדגש על בריאות

בתהליך הבחירה של מגשי אירוח יש מבחר עצום בדגש על בריאות … בים אם מדובר על מבחר עשיר של מגשים טבעוניים, מטעמים מופחתי סוגר, מאכלים לשומרי גלוטן שהרי היום כבר מדובר בטרנד עולמי ולא רק לצליאקים. על ההרגלים הבריאים של עולם הקולינריה קראן כאן

 

כשרות

במידה ואחד מהאורחים שלנו הוא שומר כשרות, זוהי עוד סיבה מדוע מומלץ לשקול להזמין מגשי אירוח מחברה בעלת כשרות כמובן. יש חברות עם רמות כשרות שונות כך שכדאי לבדוק מיהו מבין האורחים שהכי מחמיר בעניין הכשרות ואז להזמין מגשים נפרדים עבורו או לכל האורחים שייהנו גם הם מרמת כשרות גבוהה.

 

משלוח

עוד יתרון משמעותי הוא היכולת להזמין את המגשים עד אלינו הביתה מבלי להטריח את עצמינו לדאוג לשינוע. המגשים נארזים בקפידה על מנת לשמור על הטריות וכמובן על הנראות ועיצוב המגשים. יחד עם המגשים ניתן לקבל בתיאום מראש, כלים חד פעמיים (יש מגוון סוגים שניתן לבחור מהם) להגשה עצמה כך שכל עניין האוכל מטופל ביעילות מקצה לקצה במקום אחד.

בחירת כלי ההגשה

 

שימו לב לבחירת הצבעים של המפות, התאמה של כלי ההגשה, ראנרים לשולחן בצבעים תואמים ועוד. אין ספק שהיום המבחר של כלי ההגשה הוא רב, מפלסטיק איכותי עד כי נראה שמדובר בכלי רב פעמי ועד כלים הגשה מחומרים אורגניים שנראים יפים להפליא (לכתבה "על מגשי אירוח, אקולוגיה ומה שבניהם ").

 

 

קבעו תקציב מקסימלי לאירוע

 

לפני שתתחילו להתעסק בכל נושא אחר הקשור לאירוע, החליטו על תקציב מקסימלי לאירוע שיכלול בתוכו את כל ההוצאות הצפויות לאירוע. אנו ממליצים לכם לקחת מקדם ביטחון של 15% בנוסף לתקציב עבור הוצאות בלתי צפויות שיכולות להפתיע אתכם במהלך תכנון האירוע – ויהיו כאלה. בזמן הזמנת מגשי האירוח יש נטייה לגוון יתר על המידה בשל המבחר הרב, בקשו עזרה מנציג המכירות בתהליך, יש להם ניסיון בכמויות הנדרשות בהתאם לכמות המשתתפים.

 

טוב, אז אנחנו מקווים שהשארנו לכם טעם טוב לגלות את עולם מגשי האירוח המופלא, אתם מוזמנים להיכנס למדור האוכל שלנו לקריאה נוספת בתחום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*