מבצעים על מוצרי הטואלטיקה ותוספי תזונה

מבצעים על מוצרי הטואלטיקה ותוספי תזונה

חברת התרופות כצט (CTS)  יוצאת במבצעים לחודש ינואר על מוצרי הטואלטיקה ותוספי תזונה

חברת התרופות כצט (CTS) אשר פועלת במגוון רחב במיוחד של קטגוריות בתחומי הבריאות ומוצרי הצריכה, משיקה מבצעים אטרקטיביים על מוצרי טואלטיקה ומוצרים לקטנטנים מצוננים לרגל השנה החדשה.

קלציצ'יו D3 פורטה

קונים זוג קלציצ'יו בטעם תפוז או לימון ומקבלים במתנה נרתיק ריצה לטלפון הנייד

קלציצ'ו D3 פורטה, הינו תוסף, המכיל 500 מ"ג סידן ו- 400 יב"ל ויטמין D3 בהתאם להמלצת האיגוד העולמי לאוסטאופרוזיס. זהו התוסף היחיד המכיל את המינון המומלץ הן של סידן והן של ויטמין D, ולו מיעוט תופעות לוואי בהשוואה לתוספי סידן אחרים.

להשיג ברשת סופר פארם. תוקף: 1-14.1.2015

סדרת לקטופיל – לעור יבש

קונים אחד ממוצרי סדרת לקטופיל לעור יבש ומקבלים את המוצר השני בשקל אחד בלבד !

לקטופיל הנה סדרת מוצרי טואלטיקה טיפולית המהווה פתרון מצוין לתופעת העור היבש, הסדוק והמגורה.

lactofil

להשיג ברשת סופר פארם. תוקף: 15-28.1.2015

אודות

כצט (CTS) היא אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והותיקות בישראל, אשר פועלת במגוון רחב במיוחד של קטגוריות בתחומי הבריאות ומוצרי הצריכה. החברה הוקמה בשנת 1921 ומנוהלת כיום ע"י גב' סיגל פירסט.

חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה של כצט דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת  ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פעולת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי.

פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי; ייצור ושיווק של מוצרים מקצועיים לחקלאות; וייצור, ייבוא והפצה של מוצרי מזון לבעלי חיים. בנוסף החברה מייצרת ומשווקת עשרות תכשירים תחת מותגים מקוריים מוכרים, דוגמת פמינה, לקטופיל, טיפטיפות ורבים נוספים. פרטים ומידע נוסף אודות החברה ומוצריה באתר האינטרנט: www.cts.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*