מא' ועד ת': כללית סמייל

מא' ועד ת': כללית סמייל

סקרנו עבורכם כל מה שמעניין על כללית סמייל: מה כדאי לדעת על רשת מרפאות השיניים של קופת החולים הגדולה בישראל? איך קובעים תור בדרך המהירה ביותר, על אתר האינטרנט המתקדם וגם מה היתרון שלה על המתחרים? כל הפרטים בכתבה.

עד לפני כמה וכמה שנים לא היה שום קשר בין קופות החולים לבין טיפולי שיניים, ללא קשר למצב עצמו וללא קשר לגילו של המטופל. לפני כמה שנים נכנסה לתוקף רפורמה שעל פיה קופות החולים, קרי המדינה, חייבות לספק טיפולי שיניים בחינם או במחירים מסובסדים למבוטחים וכך להנגיש את בריאות השיניים, החניכיים וחלל הפה לכלל האוכלוסייה ולמנוע בעיות חמורות והדרדרות כללית בבריאות של הפה.

כללית סמייל זו היא בעצם רשת מרפאות השיניים מבית קופת חולים כללית, ואפשר לומר בזהירותשכללית לקחה לקחה על עצמה ברצינות רבה את תחום רפואת השיינים, וועומדת בסטנדרטים גבוהים מאד של טיפולי שיניים, ציוד ומרפאות (לא פחות ממעולות!) שעושות חסד עם קהל המטופלים ומסייעות להם לשמור על רמת בריאות גבוהה, כולל הסברה וטיפולי מנע.

המרפאות של כללית סמייל פזורות בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ על מנת שאפשר יהיה להגיע אליהן בקלות מכל מקום, מכל עיר ומכל יישוב קטן יותר. אפשר לקבוע אליהן תורים דרך מוקד טלפוני ארצי ויש בהן כמה סוגים של רופאים שמציעים כל מיני טיפולים – בריאות השיניים וחלל הפה, טיפולי חניכיים, אורתודנטיה מתקדמת ליישור שיניים לבני נוער או מבוגרים, טיפולים לשיקום הפה וטיפולי מנע וביקורות לילדים החל מגיל צעיר.

מה תמצאו בכללית סמייל?

במרפאות אפשר למצוא רופאי שיניים, מומחי חניכיים, מומחי יישור שיניים בשיטות חדישות ומתקדמות, רופאי שיניים לילדים וכמובן שינניות. כך יכול הצוות המקצועי של המרפאה להציע את כל סוגי הטיפולים ולאפשר למבוטחים והמטופלים לקבל את כל הטיפולים הדרושים תחת קורת גג אחת בלי להיות מטורטרים בין כמה רופאים וכמה מרפאות. כאשר המחירים מסובסדים ונמוכים יחסית למחירים של רופאי השיניים הפרטיים הרי שהרבה יותר אנשים יכולים לקבוע תור, להגיע ולקבל את הטיפולים במחירים שנוחים להם.

קביעת תורים לכללית סמייל

תמיד אפשר לפנות אל כללית סמייל בטלפון ולא רק על מנת לקבוע תור אלא גם כדי לקבל מידע על הטיפולים שאפשר לבצע, על שמות הרופאים שמבצעים את הטיפולים ועל מנת לשאול כל שאלה שקשורה לשירותי בריאות השיניים שניתנת במסגרת הקופה. באופן כללי טיפולים דרך כללית פתוחים ועומדים לרשותם של כל אזרחי המדינה אך מה שקובע זה המחיר המסובסד לחברי קופת החולים שייהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד ביחד למחיר השירותים בשוק החופשי.

כאשר יוצרים קשר עם מוקד זימון התורים ושואלים את כל השאלות – מקבלים את התשובות הדרושות ועל סמך המידע אפשר לדעת בדיוק לקראת מה הולכים. עבור הרבה מאד אנשים יש בכך רוגע גדול, שכן אין הם הולכים את הלא נודע והם יודעים בדיוק מה עומד לקרות בתור שיגיעו אליו. יש בזה יתרון גדול ונוחות רבה.

כללית סמייל מציגה: אתר אינטרנט מתקדם במיוחד

מי שיש לו גישה נוחה לרשת האינטרנט יוכל לגלוש לאתר האינטרנט של כללית סמייל ולהכיר מקרוב את שירותי בריאות השיניים, החניכיים והפה שמוצעים דרך הקופה. יש שם אזור ייעודי של כללית סמייל זימון תורים שדורש הזדהות קצרה על מנת שהאתר יזהה את המבוטח ואת סוגי הביטוח שיש לו ומשם הדרך קצרה אל קביעת התור לטיפול הרצוי.

ולמה כדאי לקבוע תור באינטרנט? כי בקלות אפשר לקבוע ביקור אצל רופא שיניים כללי שיראה את המצב, יעריך האם דרוש טיפול מעמיק כלשהו ויפנה בהתאם. דבר נוסף שלא כדאי לדחות אותו הוא ביקור לפחות פעמיים בשנה אצל שיננית לצורך הסרה של אבנית ותחזוקה שוטפת של החניכיים (פעולה שקל לעשות גם דרך האתר). ובנוסף, נניח שאתם לא יכולים לתור שלכם – האתר מאפשר ביטול תורים ללא בעיה.

היתרונות של כללית סמייל על המתחרים

אין ספק שהמבוטחים של קופת החולים כללית נהנים משירותי בריאות שיניים ופה איכותיים וברמה גבוהה. אין במחיר המסובסד של הטיפולים כדי להצביע על כך שהם לא טובים או כאלה שלא מתבצעים ברמה גבוהה על ידי אנשי מקצוע מעולים.

רופאי השיניים זמינים ונגישים וכל מטופל יקבל את כל המידע הדרוש לו אודות הטיפול שהוא עומד לבצע. חשוב להבין שבמרפאות מקבלים את כל השירותים, הטיפולים והמידע כך שבעצם אין שום הבדל בין מרפאות השיניים של סמייל לבין כל מרפאת שיניים אחרת. ההבדל במחיר הוא הבדל משמעותי שכדאי מאד לדעת עליו ולנצל אותו. אין שום סיבה שאנשים באוכלוסייה יוותרו על טיפולי שיניים חשובים בגלל העלות הגבוהה שלהם. כך הם יכולים גם לקבל טיפולים חשובים וטובים וגם ליהנות מהמחיר המסובסד והכדאי.

**שימו לב: המידע המוצג בכתבה זו הוא אינו מידע רפואי, לא מחליף התייעצות עם רופא ולא מכוון לכך בשום אופן.

מידע נוסף, על הדרך להזמין תור לכללית סמייל ובכלל על כללית זימון תורים, תמצאו באתר מרכז הידע >>

 

קרדיט vistacreate 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*