מאסטר מלגזות – חברת שירותי השכרה ומכירת מלגזות

מאסטר מלגזות – חברת שירותי השכרה ומכירת מלגזות

תחום הלוגיסטיקה ההולך ומתפתח, מחייב בעלי עסקים ומרכזי אחסון לחשוב על פתרונות איכותיים וחכמים, בכדי להפוך את העבודה למהירה ויעילה. אחד מהפתרונות הללו הינו המלגזה, אשר הפכה למכונת שימושית ויעילה הנמצאת בכל מתחם לוגיסטי. לפיכך, בבואנו למכור או להשכיר מלגזה, חשוב ומומלץ לעשות זאת רק אצל המקצוענים בתחום – כדוגמת מאסטר מלגזות.

מה ההבדלים בין מלגזות חשמליות לדיזל?

העולם סביבנו הולך ומתפתח בקצב מהיר ומסחרר, ואחד התחומים העיקריים המושפעים מכך הוא תחום התעשייה. כך, כשקשרי התעשייה והמסחר בין מדינות רחוקות הפכו לדבר שבשגרה, הצורך שבשינוע מוצרים ואחסונם באופן המיטבי ביותר, הפך לצורך מהותי, המחייב פתרונות חכמים ויעילים, אשר אחד מהם היא המלגזה.

כך, הפכו המלגזות לכלי חשוב ושימושי ביותר בכל מחסן ומרכז לוגיסטי, כשהבית של המלגזות, הן מבחינת שירותי מלגזות למכירה, או השכרת מלגזות והן מבחינת שירותי תיקונים ותחזוקה שוטפת, הוא "מאסטר שירותי מלגזות", המחזיקים מלגזות חשמליות ומלגזות דיזל. אך האם שאלתם את עצמכם פעם – מה ההבדל ביניהם?

כפי שניתן להבין, ההבדל המהותי בין מלגזות אלו הוא אופן ההנעה שלהן – דיזל או חשמל, כאשר מלגזות דיזל מאופיינות במנוע עוצמתי וחזק, המאפשר להן לשנע ולהרים מטענים כבדים, יותר מאשר מלגזות חשמליות. בנוסף, סוג ההנעה של מלגזות אלו משפיע גם על המיקום המתאים לשימוש, כשמלגזת דיזל מתאימה יותר לשימוש בשטח פתוח, עקב המנוע המזהם שלה והמלגזה החשמלית מתאימה יותר לשימוש בשטחים סגורים.

כל היתרונות שבהשכרת מלגזה

לעיתים אנחנו לא נדרשים לעבודה יומיומית עם המלגזה, אלא לפרויקטים מזדמנים ואף ליום עבודה אחד. במצב כזה עולה השאלה וההתלבטות מה עדיף – לקנות או להשכיר מלגזה? אז כדי לחסוך לכם את ההתלבטות, ריכזנו עבורכם את כל היתרונות של הזכרת מלגזות:

  • מבחר גדול של מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות, היכולות להתאים לצרכים הספציפיים והמיוחדים שלכם.
  • בהשכרת מלגזה, כל הטיפולים השוטפים אינם תחת אחריותכם.
  • אין צורך לדאוג לאחסנה ומקום חניה קבוע למלגזות.
  • מסלולי השכרה אטרקטיביים המאפשרים אף השכרה ליום עבודה אחד.
  • שירותי ייעוץ והכוונה מלאים בהתאם לסוג העבודה הנדרשת.

היכן כדאי לקנות \ לשכור מלגזה?

ראינו אם כן כי המלגזה הפכה לכלי מהותי וחשוב בתפעול כל מחסן ואתר לוגיסטי ובהתאם לכך, עלינו להשקיע בבחירת המלגזה המתאימה ביותר שתשרת אותנו נאמנה לאורך זמן. לכן, בין אם בחרתם באפשרות ההשכרה ובין אם בחרתם באפשרות הקנייה, חשוב לבצע את העסקה רק אצל המקצוענים בתחום.

החלטתם לקנות או לשכור מלגזה?  חשוב ומומלץ לוודא כי מדובר בחברה בעלת ניסיון וידע בתחום, המספקת ייעוץ איכותי ומדויק בכל הקשור לצרכים הלוגיסטיים שלכם והתאמת המלגזה אליהם, באופן המיטבי ביותר. כמו כן, בדקו כי החברה מעניקה גם שירותי תיקונים ותחזוקה שוטפת, תוך מתן מענה מהיר ויעיל בזמן אמת. בדיקת פרטים אלו תאפשר לכם שימוש בטוח ויעיל במלגזה המתאימה ביותר עבורכם ועבודה בראש שקט. מה שבטוח, במאסטר מלגזות תמצאו את כל היתרונות הללו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*