מאירים בצהוב כאות הזדהות עם ניצולי השואה

מאירים בצהוב כאות הזדהות עם ניצולי השואה

יום לפני ערב יום השואה והגבורה שיתקיים היום, הארנו בצהוב את בניין העירייה, את כיכר המפרשים וכיכר עין השמש, כחלק מקמפיין ארצי וכאות הזדהות עם ניצולי השואה, החיים איתנו.

בישראל חיים כיום כ-150 אלף ניצולי שואה ובכל יום הולכים לעולמם 50 מהם – 10 מהם חיו בעוני. עמותת אביב לניצולי השואה, בשיתוף השלטון המקומי והאזורי, בחרו להאיר בצהוב את מבני הרשויות הערב, לפני יום השואה, בסימן החובה המוסרית לכבודם ולרווחתם של ניצולי השואה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התייחס ליוזמה המיוחדת: "אנו מצטרפים ליוזמה החשובה להאיר את בניין העירייה ולגלות את מחויבותנו לניצולים שנותרו איתנו. אנו מלווים אותם כל השנה, מחבקים אותם ומאחלים להם בריאות טובה. אשדוד מקיימת שורה של אירועי זיכרון, בהם נוטלים חלק כל האוכלוסיות בעיר – בני נוער וצעירים, עובדות ועובדים, ותיקים ועולים, וקמפיין זה תורם את חלקו בהגברת המודעות לניצולים שבינינו."

אורלי סיון, מנכל"ית עמותת אביב לניצולי השואה, אומרת: "הירתמותן המוערכת של הרשויות המקומיות והאזוריות ליוזמה להאיר מבני ציבור בצהוב מעידה על המחויבות של כולנו לרווחתם וכבודם של כלל ניצולי השואה. לצד שימור זיכרון השואה עלינו לזכור שאיתנו חיים כ 150,000 ניצולים וחובתנו לוודא שכל אחת ואחד מהם חיים בכבוד ורווחה. אני מודה למרכזי השלטון המקומי והאזורי על ההירתמות למשימה החשובה והערכית הזו."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*