לראשונה, קריאות ״ליאור תתפטר״

לראשונה, קריאות ״ליאור תתפטר״

מכבי SCE אשדוד לא מצליחה לנצח גם הערב בביתה את פתאל אילת שמבחינתה עשתה הכל כדי כדי להפסיד. מחק גרוע של הדרומיים לא הספיק כדי לתת לאשדוד הזדמנות פז לנצל את הפסדה של נהריה ולצמק את הפער מול היריבה הפוטנציאלית לירידה.

אשדוד עדיין ללא שחקן הרכש החדש שאמור לנחות רק מחר, לא מצליחה לייצב הרכב או תכנית משחק שמצליחה לייצר שינוי, בהנהלת הקבוצה שמתקשה לפענח את ההפסדים ואת חוסר הביטחון תולים המון תקוות ברכש החדש ומקויים שתרומתו תהווה את ההבדל הקטן שכל כך חסר לאשדוד בדקת הסיום, כמות הנקודות שאיבדה אשדוד בדקות הסיום העונה יכלה למקם אותה ללא כל בעיה בפלייאוף העליון ורחוק ממאבקי הירידה, קחו לדוגמא את 2 משחקי הליגה האחרונות, בחולון ומול אילת את שתיהם הפסידה אשדוד בדקת הסיום, תוצאות אחרות היו כבר קוברים את נהריה במקומה כנועלת הטבלה.

אשדוד שלטה ברוב שלבי המשחק אך כהרגלה שמטה את היתרון ברבע האחרון, מחמאות גדולות לשופטים לא תמצאו פה, שיפוט שערורייתי ברמת החוויה ונראה כי השופטים שחכו בליגה את מי בא הקהל באמת לראות וזה לא אותם.

אחת הבעיות וככל הנראה הסיבה העיקרית להפסדה של אשדוד היו כמות הכבירות שקיבל איבאן אסקה בשלבים כל כך מוקדמים מה שמנע ממנו לקחת חלק ברוב שלבי המשחק, ובאשדוד לא יכולים להרשות לעצמם לשחק יותר מ-2 רבעים בלי אסקה.

הערב לראשונה החל הקהל להפנות אצבע מאשימה לכיוונו של המאמן ליאור ליובין להתפטר ולפנות מקומו.

בסיום:77-74 לאילת ואשדוד נשארת אפילו בלי המחמאות. היא יכלה לנצח!

לאשדוד: נאנלי 16 (10 ריב'), בן שימול 14, אורלנד 10, האריס 10, רוזן 8, קלי 7 (7 ריב'), אסקה 5, הול 4.

לאילת: פאלמר 18 (8 ריב'), יוטר 14 (7 ריב'), כדיר 13 (10 ריב'), ברקוביץ' 10, ניסים 9, וויאט 6 (6 איב'), אסברי 4, שמחון 3.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*