למה הפרסום שלכם באינטרנט לא עובד?

למה הפרסום שלכם באינטרנט לא עובד?

אתם עושים כל מה שאתם מבינים ויכולים כדי לקדם את העסק שלכם באינטרנט, אבל לא רואים תוצאות? למה זה קורה ומה באמת חסר לכם?

בשנים האחרונות הפך האינטרנט לאחד מערוצי השיווק החשובים ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים, כמו גם עבור חברות גדולות וגלובליות. אף על פי כן, מרבית העסקים הקטנים משקיעים כסף רב בפרסום באינטרנט, אך מפיקים ממנו מעט מאוד. יותר ממחצית העסקים אינם מפיקים כל הכנסה מהאינטרנט, על אף שרבים מהם משקיעים את כספם בשוק הפרסום בדיגיטל, שמגלגל מעל 1.2 מיליארד ש"ח בשנה. אז איפה הבעיה, ולמה זה לא עובד?

כדי לענות על השאלה, פנינו לדוד קרויזר, מנכ"ל ובעלים בחברת Ufirst – משרד פרסום מוביל בשיווק באינטרנט, בשאיפה לקבל תשובה קונקרטית שתוכלו ליישם כבר מחר בעסק שלכם. "הבעיה הגדולה ביותר של עסקים קטנים באינטרנט," אומר דוד, "היא שהם לא באמת מכירים את תורת השיווק, אין להם ידע מקצועי בתחום הפרסום והם אינם חושבים כמו אנשי שיווק שמאיישים את מחלקות השיווק של המותגים הגדולים".

כל אחד יכול לפרסם, אבל לא כל אחד יודע איך לעשות זאת

שימו לב לעובדה כי כאשר אנו נדרשים לבצע משימה שאין לנו את הידע הנדרש לביצועה, אנו פונים אל המוכר והידוע. מרבית בעלי העסקים פועלים בצורה אימפולסיבית וללא תכנית מגובשת, ופונים לערוצי פרסום מוכרים וזמינים עבורם. יום אחד הם משקיעים כדי לקדם את האתר שלהם לראש תוצאות החיפוש בגוגל באמצעות פרסום בגוגל אדוורדס, כי זה מה שחבר טוב סיפר להם, ויום אחר הם פותחים קמפיין פרסום בפייסבוק, כי זה קל וזה זמין.

העניין הוא, שפרסום ושיווק העסק הם תהליכים ארוכי טווח שדורשים תכנון, התמדה ועבודה על פי עקרונות מקצועיים. מרבית בעלי העסקים, ניגשים אל המלאכה ללא מטרות וללא הבנה כיצד לנתב את כספם בצורה הנכונה, וכשהתוצאות לא מגיעות בצורה מיידית, הם מתייאשים ומפסיקים לפרסם. גוגל ופייסבוק עושות הרבה מאוד כסף על בעלי העסקים האלה.

אז מה הפתרון? איך אמור עסק קטן באשדוד לפרסם את עצמו?

דבר ראשון צריך לבחון את הפעילות העסקית של העסק, לזהות את המטרות שלו וליצור את מסגרת התקציב שעומדת לרשותו. לאחר שאלו נקבעו, יש לגבש את המסרים השיווקיים שאיתם יצא העסק אל קהל לקוחותיו, המסרים שיכולים לא רק לייצר תנועה אל אתר העסק אלא גם להמיר את המבקרים בו ללקוחות פעילים ומשלמים.

בהמשך לכך, יש לתכנן את הקמפיין על בסיס חודשי ולחלק אותו בין מספר ערוצים שונים כמו פייסבוק, גוגל, אפליקציות במובייל, רשת המדיה של גוגל, אתרים מקצועיים ובלוגים שעוסקים בנושאים רלוונטיים לעסק. עבור עסקים באשדוד חשוב גם להשקיע בקידום האתר בתוצאות הלוקאליות של גוגל, שמשחקות תפקיד חשוב בעולם השיווק באינטרנט.

משרד פרסום – זה מה שחסר לכם

את היכולת המלאות האלו, משרד פרסום יוכל להציע לכם, עם כל הידע המקצועי, צוות המומחים, הגמישות לפעול במספר ערוצים במקביל והיכולת להשביח את הפעילות באופן רציף ולאורך זמן כדי להשיג מקסימום תוצאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*