ליברמן: ״בינם לבין יהדות אין שום קשר, זו עבודה זרה״

ליברמן: ״בינם לבין יהדות אין שום קשר, זו עבודה זרה״

לא מדובר במבצע חיפושים אחר נעדרים ולא מדובר באירוע בטחוני, המסוק שראיתם חג בשמי טשדוד, סגירת שדרת בני ברית ואבטחה כבדה ומאסיבית היא עבור ח״כ מהאופוזיציה שבדרך כל מגיע ברכבו הפרטי ולא זוכה לניידת שיטור שתלווה אותו. העניין הגדול הוא המומנטום הנפיץ של ההצהרה אותה מסר אביגדור ליברמן וקהל היעד שהוא הסיוט הגדול של המשטרה, הפלג הירושלמי שעמד בלב המהומות אתמול.

"אפילו כשהגעתי לאזורים ברמת סיכון גבוהה, מעולם לא ראיתי אבטחה כזאת סביבי כמו פה סמוך לישיבת גרונדא באשדוד".

כמו בכל מערכת בחירות מגיע ח״כ אביגדור ליברמן לאשדוד שמשום מה מצליחה לייצר תקרית על בסיס יחסים חילונים חרדים כדי להראות לקהל הנאמן שלו באשדוד שיש דברים שלא עוברים על סדר היום שלו. הפלג הירושלמי (שמשום מה נמצא באשדוד) מספק לו את האירועים תפורים למידתו והיעדר תגובה נוקבת מצידו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי נשארת הבמה וניהול האירוע לראשון שלוקח אותה.

"אני לא מבין למה עד עכשיו לא הוציאו צו סגירה לפורעי החוק" עקץ ליברמן את הנהגת העיר שנותרה דוממת במהלך האירוע. "מה שראינו פה אתמול זו הפרה בוטה של החלטות הממשלה ושל התקנות. ראינו הפעלת אלימות ברוטלית נגד שוטרים כשמאות לקחו בה חלק, וכלום. כרגע הישיבה פתוחה, נתנו להם קנס ואף אחד לא מתכוון אפילו לשלם אותו".

ח״כ אביגדור ליברמן – צילום ויקיפדיה

ליברמן הוסיף: "צריך להבין. מדובר בישיבה שמטיפה נגד מדינת ישראל, ציונות, חיילי צה"ל. אלו אותם אנשים שמתנכלים ומפעילים אלימות כלפי חרדים שמתגייסים לצה"ל. אגב, בינם לבין יהדות אין שום קשר.

הרב אבי אמסלם, נציג ש״ס במועצה צייץ: "כמה עולה המופע ההזוי הזה למשלם המיסים?", "האם יעלה על הדעת לחסום רחובות שלמים, למנוע מתושבים ועיתונאים גישה למקום – הכל עבור מקושש הקולות המתוסכל? אני גאה בציבור תושבי העיר היקרים והפיקחים שלא נגררו לפרובוקציה הזולה".

אחרי המהומות והתמונות הקשות הישיבה נפתחה הבוקר כרגיל ועשרת האברכים שנעצרו אתמול בעימותים עם כוחות השוטרים – שוחררו ולא יובאו להארכת מעצר.

נשאלת השאלה האם האירועים יציתו מחדש את המתיחות הגדולה בין הקהל החרדי לחילוני והמסורתי שרוצה בכל מחיר לחזור לשגרה ולסיים עם סיוט הקורונה ולעומת זאת אותו פלג ירושלמי (שפעם אחר פעם הופך לתירוץ של הקהילה החרדית בעיר בטענה החוזרת ״זה לא אנחנו זה הם״) שמייצר פרובוקציות והתקהלויות שמשאירים את אשדוד ברמת תחלואה גבוהה.

לא מן הנמנע שאירועים כאלה יציתו גם את הצד החילוני שלא מצליח להבין איך אחד מקבל קנס על לקוח אחד יותר מדי שנכנס לעסק מחד ומאידך מפגן אלים של מאות לא מצליחים לאכוף. הציות האזרחי שמבוסס ברובו על אמון הדדי מתפוגג לרמות שקשה מאוד יהיה לשקם.

צילום ארכיון

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*