לחמני קורא לביטול הקצאת הקרקע לישיבת גרודנא

לחמני קורא לביטול הקצאת הקרקע לישיבת גרודנא

יו״ר האופוזיציה קורא לראש העיר בהצעה לסדר בישיבת המועצה הקרובה, עיריית אשדוד החליטה להקצות קרקע באשדוד לעמותת "גרודנא" המשתייכת לפלג הירושלמי ונחשבת, על פי הפרסומים, לאחת הפלגים הקיצוניים במגזר החרדי. תושבי רחוב שבי ציון קובלים על יחס מחפיר מצד תלמידי הישיבה הנוהגים באלימות כלפיהם, על הפרעה לחייהם הסדירים על בסיס יום יומי, על רעשים, על אלימות מילולית ועוד מעשים שלא ניתן לעבור עליהם על סדר היום ולראיה, מצ"ב מייל ממספר תושבים ושנשלח לחברי המועצה, המתאר, במקצת את המתרחש וכן את המענה של מנכ"ל העירייה בו נרשם, כי הנושא בטיפולו.

מאז כניסתה של העמותה, התהפכו חייהם של תושבי האיזור ברחוב שבי ציון באשדוד והם חיים בסיוט מתמשך הוסיף לחמני במכתבו לראש העיר.

עוד הוסיף לחמני: ״מכיוון שמדובר בהקצאה עירונית ועל פי רוח ההסכם שנחתם, התחייבה העמותה לפעול ולשמור על הסדר הציבורי ולהימנע מלהפריע לתושבים בסביבה, מעלה הצעתי, כדלקמן:

  1. העיריה תוציא מכתב התראה, מיידי, לעמותה על ביטול הקצאת הקרקע לעמותה במקום.
  2. בו בזמן, תוקם ועדה מקצועית לבחינת פעילות העמותה ומארג היחסים מול התושבים שתעביר מסקנותיה למועצת העיר, תוך 30 יום, על מנת לבחון דרכים לביטול הקצאת הקרקע שהעיריה נתנה וזאת עקב הפרת הסדר הציבורי ופגיעה באורח החיים של תושבי הרובע והפרת סעיפי ההסכם שנחתם בין העיריה לעמותה.״
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*