לאנץ׳ בוקס: רשת המזללות של אבישי אלימלך ואלכס מוזיקנסקי יוצאת לדרך

לאנץ׳ בוקס: רשת המזללות של אבישי אלימלך ואלכס מוזיקנסקי יוצאת לדרך

אם יש באשדוד מניות קולינאריות בטוחות שמוכיחות את עצמן במשך שנים, אין ספק שהשפים אבישי אלימלך ואלכס מוזיקנסקי נמנים בין המובילים. לשניים רזומה של שנים רבות בתחום המזון והחבירה של שניהם לטובת מיזם אחד היא ברכה לעיר ורווח גדול לאוהבי המזון המהיר.

לאנץ׳ בוקס – מזללה ישראלית עכשווית, זהו שמו של המיזם המשותף שהחל בעקבות הקורונה כרעיון והוליד סניף דגל ראשון שרץ מתחת לרדאר השיווקי בבניין צים שבעורף הנמל.

במשך חודשים שלמים גיבשו אבישי ואלכס תפריט ייחודי שנכנס כולו לקופסא ממותגת, רק אחרי שלמדו וכיוונו את התפריט עם לא מעט משובים מלקוחות יוצאים השניים למסע עם יציאה מסודרת לקהל האשדודי תחילה ומשם לפרישה ארצית.

״שום מרכיב בתפריט לא מתועש ולא מגיע מוכן, יש לנו מספיק ידע וניסיון להכין את הכל במטבח המאובזר שלנו מה שמביא יתרון מאוד משמעותי לטעם הסופי אותו חווה הלקוח, גם העלויות שלנו נמצאות תמיד בשליטה יתרון שמקנה לנו יכולות ניהול כלכלי שונות מהמתחרים״. מספר אבישי אלימלך.

הרעיון סביב הקופסא משך אותנו לייצר מעין ביצת הפתעה הזכורה לנו כילדים, קופסא ממותגת שמחביאה בתוכה ארוחה טריה וטעימה זה הקונספט שיוביל את רשת לאנץ׳ בוקס. הכנו עבור הלקוחות מספר מנות שיביאו בשורת טעם חדשה, החל מההמבורגר קצבים שלנו שכבר בביס הראשון מבינים שמדובר בבשר איכותי ובתיבול מנצח, ההמבורגר שלנו ממגיע עם מגוון רחב של תוספות שוות במיוחד.

כל נושא הבשר קיבל אצלנו טיפול ודגש מיוחד, המעשנות בהן אנחנו עושים שימוש במקום מצליחות לייצר טעמים שלא נמצאים בהרבה מסעדת מזון מהיר, כך גם הרטבים והתוספות וכמובן תפוח האדמה המדורה שהפך ללהיט של המקום.

גולת הכותרת של לאנץ׳ בוקס, מלבד ההמבורגרים היא הכריכים, מגוון סנדוויצ׳ים  לכל  מי שאוהב את הביס המנצח.

אם בא לכם לגוון לארוחה בקופסה נסו את לאנץ׳ בוקס באפליקציית תן ביס או בטלפון 08-8553025… בתיאבון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*